Regal Raptor DD125 E-8 i nasıl bilirsiniz?

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
176
Arkadaşlar bu motoru dün kendi çapımda keşfettim.Ortada soldaki motor
http://www.regal-raptor.com/english/products.asp#
burada teknik özellikleri yazıyor ama bi Türkçe sitesi yok fiyatını bilmiyorum.Kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Ehliyeti alınca stajer olacağım için heryerde 125 lik motor arıyorum chopper olarakta bunu buldum.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Makinamı bir hafta önce aldım.Pek bişey anlamadım daha makinemden çünkü daha 250 km'de.Salı günü İstanbul'dan 350 km mesafe uzaklıkta bulunan Zonguldak'a gitmeyi planlıyorum.İzlenimlerimi aktarırım.Makineyi genel olarak şöyle tarif edersek:Zarif bir makine,Özellikle motoru tam bir Cruiser motoru değil biraz racing motorunu andırıyor.Ses olarakta devir olarakta.Sesi şahane çok tatlı bir sesi var.Kullanımı diğer cruiser modellerine göre rahat.Hızlanması güzel fakat çabuk vites istiyor.Belkide bu rodajdan kaynaklanıyor bilemeyeceğim.Bu arada bu makinesi olan arkadaşlar izlenimlerini yazarsa çok mutlum olurum.Teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
başka 125 dde RP kullanan yok mu arkadaşlar.. Bilgi paylaşımında bulunursanız memnun olurum...Yedek parça, servis, yakıt tüketimi gibi??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst