- Katılım
- 26 May 2008
- Mesajlar
- 82
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar hepinize merhabalar regal raptor 350cc ile metinleri takip ettim ancak güzel açık ve net bilgiler edinemedim sanırım birde 300 cc olanı var bu konuda bilgisi olan arkadaşlar özellikle teknik bilgi yönünden (sanırım bu modellerin birçok türüde var kendi içerisinde) paylaşımda bulunurlarsa sevinirim. Daha önce cruiser motor kullandım aynı zamandada race bir motorum daha var cruiser olanın pek çok kötü yönü vardı markası keeway sl 150 dı.Keeway i sattım ürünü kötülemek istemem ama sebepleri;
1-Çok fazla vibrasyon vardı ayaklarım ellerim ve hatta oturduğumuz sele 70km/h dan itibaren resmen karıncalanma uyuşma yapacak tarzda bir vibrasyona sebep oluyordu hatta 1 defa egzosum,4defa karbiratör muhafazası, 3 defa da kornamın ayakları ve ön camın siperliğimin de 3defa ayakları kırıldı:mrgreen: bunu kesmenin yollarını çok aradım ama olmadı aldığım ilk zamanlarda rodaj açıldıkça bu düzelir dediler:mrgreen: ama asla geçmedi
2-yolda giderken 90km/h ı geçmiyordu.Gene servisim demişti'' rodaj ı açınca hızlanacaktır'' motor 24000 km yaptı ama o rodaj hiç açılmadı:mrgreen: haa diyecek olursanız race motorun var hızı cruiserda ne arıyosun... Arkadaşlar uzun yola hafta sonu gezilerine çıkanlarınız bilir; trafikte sıkıştırılırsınız yada tam araç solluyacaksınız acaba gidermi gitmezmi??? bu gibi mevzular
3-kullandığım bu motorda gerçek bir cruiser konforunu yaşamadım oturuşuna birtürlü alışamadım kısa boylu değilim uzunda değilim ama hep bir taburede otuyormuşum gibi hissettim kendimi
Maksadım dediğim gibi ürün yermek değildi ancak benzer markalardada bunun gibi şikayetlere kulak misafiri oldum.Şimdi tek bir isteğim var cruiser keyfini sürmek istiyorum.En son bu regali raptorun 300cc ve 350 cc modellerini duydum görüntü olarak çok hoş görünüyor almayıda aklımdan geçiriyorum bu motorsikletler hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim
1-Çok fazla vibrasyon vardı ayaklarım ellerim ve hatta oturduğumuz sele 70km/h dan itibaren resmen karıncalanma uyuşma yapacak tarzda bir vibrasyona sebep oluyordu hatta 1 defa egzosum,4defa karbiratör muhafazası, 3 defa da kornamın ayakları ve ön camın siperliğimin de 3defa ayakları kırıldı:mrgreen: bunu kesmenin yollarını çok aradım ama olmadı aldığım ilk zamanlarda rodaj açıldıkça bu düzelir dediler:mrgreen: ama asla geçmedi
2-yolda giderken 90km/h ı geçmiyordu.Gene servisim demişti'' rodaj ı açınca hızlanacaktır'' motor 24000 km yaptı ama o rodaj hiç açılmadı:mrgreen: haa diyecek olursanız race motorun var hızı cruiserda ne arıyosun... Arkadaşlar uzun yola hafta sonu gezilerine çıkanlarınız bilir; trafikte sıkıştırılırsınız yada tam araç solluyacaksınız acaba gidermi gitmezmi??? bu gibi mevzular
3-kullandığım bu motorda gerçek bir cruiser konforunu yaşamadım oturuşuna birtürlü alışamadım kısa boylu değilim uzunda değilim ama hep bir taburede otuyormuşum gibi hissettim kendimi
Maksadım dediğim gibi ürün yermek değildi ancak benzer markalardada bunun gibi şikayetlere kulak misafiri oldum.Şimdi tek bir isteğim var cruiser keyfini sürmek istiyorum.En son bu regali raptorun 300cc ve 350 cc modellerini duydum görüntü olarak çok hoş görünüyor almayıda aklımdan geçiriyorum bu motorsikletler hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim