regal raptor 350cc hakkında detaylı bilgi

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
arkadaşlar hepinize merhabalar regal raptor 350cc ile metinleri takip ettim ancak güzel açık ve net bilgiler edinemedim sanırım birde 300 cc olanı var bu konuda bilgisi olan arkadaşlar özellikle teknik bilgi yönünden (sanırım bu modellerin birçok türüde var kendi içerisinde) paylaşımda bulunurlarsa sevinirim. Daha önce cruiser motor kullandım aynı zamandada race bir motorum daha var cruiser olanın pek çok kötü yönü vardı markası keeway sl 150 dı.Keeway i sattım ürünü kötülemek istemem ama sebepleri;
1-Çok fazla vibrasyon vardı ayaklarım ellerim ve hatta oturduğumuz sele 70km/h dan itibaren resmen karıncalanma uyuşma yapacak tarzda bir vibrasyona sebep oluyordu hatta 1 defa egzosum,4defa karbiratör muhafazası, 3 defa da kornamın ayakları ve ön camın siperliğimin de 3defa ayakları kırıldı:mrgreen: bunu kesmenin yollarını çok aradım ama olmadı aldığım ilk zamanlarda rodaj açıldıkça bu düzelir dediler:mrgreen: ama asla geçmedi
2-yolda giderken 90km/h ı geçmiyordu.Gene servisim demişti'' rodaj ı açınca hızlanacaktır'' motor 24000 km yaptı ama o rodaj hiç açılmadı:mrgreen: haa diyecek olursanız race motorun var hızı cruiserda ne arıyosun... Arkadaşlar uzun yola hafta sonu gezilerine çıkanlarınız bilir; trafikte sıkıştırılırsınız yada tam araç solluyacaksınız acaba gidermi gitmezmi??? bu gibi mevzular
3-kullandığım bu motorda gerçek bir cruiser konforunu yaşamadım oturuşuna birtürlü alışamadım kısa boylu değilim uzunda değilim ama hep bir taburede otuyormuşum gibi hissettim kendimi
Maksadım dediğim gibi ürün yermek değildi ancak benzer markalardada bunun gibi şikayetlere kulak misafiri oldum.Şimdi tek bir isteğim var cruiser keyfini sürmek istiyorum.En son bu regali raptorun 300cc ve 350 cc modellerini duydum görüntü olarak çok hoş görünüyor almayıda aklımdan geçiriyorum bu motorsikletler hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
regal raptorlar sanırım tek silindirli ve gerçek bir chopper ın tek silindirli olmıyacagını iyi biliyor herkes eğer verebilecegin para 8-9 milyara kadar cıkarsa japon motosikletlerinden öneririm sana intruder yada güzel bi dragstar bulabilirsin 8-9 milyara .
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
arkadaş inanmazsın ama daha az önce dragstara bakıyordum ve kendime dedim boşuna bu konuyu açtın sanırım:) insan düşünüyorda şimdi 8-9 bin veripte 2, el 10 yaşına yakın bi japon alıcam diyor... 0km regal almak daha cazip geliyor ama... keeway i alırken çekoslovak kimi macar dedi kimi çok kaliteli çin malı bi motor dedi 0 km cruiser dedim atladım:) netice olarak kendim gördüm :) işin şimdi burasıda var... suzuki gsxr 750 sahibiyim aynı zamanda yeni aldığım bi otomobilimde var şimdi bunların bakımları vergileri v.s derken tek skımlık bi motor alasımız var:) netice olarak zengin değiliz:) keewayde yaptığım zararı tekrarlamak istemiyorum açıkçası aldığımın yarı parasına verdim... bakalım diğer arkadaşlarda fikirlerini paylaşırlarsa bu mevzu iyice netleşir diye düşünüyorum mutlaka fikir sahibi bilgi sahibi arkadaşlar vardır
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
regal raptorlar sanırım tek silindirli ve gerçek bir chopper ın tek silindirli olmıyacagını iyi biliyor herkes eğer verebilecegin para 8-9 milyara kadar cıkarsa japon motosikletlerinden öneririm sana intruder yada güzel bi dragstar bulabilirsin 8-9 milyara .

Tek silindir değil; sıralı sistem çift silindire sahipler.

Bende 2007 model 250cc'lik Class modeli sahibiyim,yaz-kış sürekli biniyorum büyük bir sorun yaşamadım.Yaşayabileceğin sorunlar arka fren müşüründen kaynaklı sigorta atabilir;alınca değiştirirsin.Radyatörlü oldukları için mutlaka antifiriz koymayı unutma.Bide uzun süreli çalıştırmazsan 15-20 gün aküsü boşalabilir şarj edersin.Unutmadan en büyük sorunları farlarında çıkıyor ben gündüzde hep açık gezdiğimiz için ayda bir kısa lamba keserdi; tırnaklı araba lambasıyla değiştirdim en son bir yıldır hiç kesmedi.Bunun dışında yaz-kış,gece-gündüz kullandım,öğrencilik zamanımda olduğu için baya gezdik(10000km geçti).Yolda hiç bırakmadı sağ olsun.Piyasadaki Çinli modellere göre en sağlamıdır bunu söyleyebilirim 13 yıldır pek çok motosiklet kullandım en sorunsuzlarından biri.Tek beğenmediğim yanı akü kısmınında bulunduğu yan kapak bağlantıları vida ve tırnaklarla tutuyor vibrasyondan zamanla tırnaklar kırılabiliyor.Sıralı sistem çift silindir olduğundan v-twin motorlara göre vibrasyon daha fazla.110 km üzerine çıktığında hissedersin bunu.

350cc spider modeline gelince boyun kısa ise tavsiye etmem benim 1,70 denemiştim fuarda vites ve arka fren kontrolü için uzun boylu biri daha rahat eder.300 cc modeli bizim 250cc nin geliştirilmiş yeni modeli hoş duruyor;çalıştırma aksamını harleye benzetmişler depodan marşlı.Tavsiye ederim;ama karar senin tabiki.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
paylaşımın için teşekkürler arkadaşım. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.Elektrik aksamı dışında bi sorun yoksa iyi derim 110 da titreşim yapıyor demiştin ama seninki 250 cc olanı sanırım bakalım 350 olanlar nasıl? henüz bu yeni modelleri kullanan bir arkadaş katılımda bulunmadı ama fikirlerin için teşekkürler
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
10
Regal raptor çift silindirli bir motosiklet. V motor kadar az titreşimi yok tabiki ama rahatsız eden bir titreme yok. Genel anlamda sorunsuz bir marka. Zamanında bakımla, ufak defek aksesuarlarla harley gibi kullanılabilicek bir markadır. Parası olan tabiki gitsin japon alsın. Ama maddi durumu iyi olmayan ve şekle önem veren birisi için en iyi seçenektir bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst