- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Arkadaşlar..
Motosikletimi 6 Ay Önce Aldım İlkinde Çok Zorlamadım Şuanda Motosikletim 1564 Km'de. Ve Uzun Yolda Bi Hayli Zorlamama Rahmet 100 e Yaklaşmadan Tıkanıyor ZAten O Hıza Zor Çıkıyorum Tabi Bağzı Kullanan RR 150 Kullanıcıların Yorumunada Baktığım Zaman 120 Rahatlıkla Çıktıklarını Söylüyorlar Bende Acaba Dedim Dişlilerle mi Oynasam Ne Yapsam Yada Bu Motosiklete Göre Bu Hız Bumudur ? Tamam O Kadar Büyük Değil Motosiklet Ama En Azından Bi 120 Görmesini İsterim Ki Sollamalarda Yardımcı Oluyor Bu. Siz Değerli Tecrübeli Üstadlara Söriyim Dedim Ne Yapiyim Yada Ne Yapmiyim Öyle mi Kalsın
Saygılar...:rendeer:
Motosikletimi 6 Ay Önce Aldım İlkinde Çok Zorlamadım Şuanda Motosikletim 1564 Km'de. Ve Uzun Yolda Bi Hayli Zorlamama Rahmet 100 e Yaklaşmadan Tıkanıyor ZAten O Hıza Zor Çıkıyorum Tabi Bağzı Kullanan RR 150 Kullanıcıların Yorumunada Baktığım Zaman 120 Rahatlıkla Çıktıklarını Söylüyorlar Bende Acaba Dedim Dişlilerle mi Oynasam Ne Yapsam Yada Bu Motosiklete Göre Bu Hız Bumudur ? Tamam O Kadar Büyük Değil Motosiklet Ama En Azından Bi 120 Görmesini İsterim Ki Sollamalarda Yardımcı Oluyor Bu. Siz Değerli Tecrübeli Üstadlara Söriyim Dedim Ne Yapiyim Yada Ne Yapmiyim Öyle mi Kalsın