- Katılım
- 19 Mar 2010
- Mesajlar
- 22
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar
Bugün Bir Motosiklet Bayisine Gittik.
Regal Raptor 150 CC Gördüm Ve Hemen Kapıldım...
Peki Nasıl Yapalım Dedik Fiyatını Sorduk,
1 Bin Lira Peşinat Veriyorsunuz Geri Kalan 2400 De 12 Ay, Takside Bölüyoruz
Ay da Sadece 200 Yatiriyorsunuz dedi..
iyi Hoş Benimde Hesabima Geldi 2 Gün içerisinde Motosikleti Alıcam.
Ama Almadan Öncesine Siz Değerli Dostlarımada Danışayım Dedim.
Ne Dersiniz Arkadaşlar Alayım mı ? Yorumlarınız ve yardımlarınız için
Şimdiden Teşekkür Ederim... Saygılar
Konuyu Umarım Yanlış Yere Açmamışımdır :cat: Yanlış ise,
Çok Çok Özür dilerim:rendeer:
Bugün Bir Motosiklet Bayisine Gittik.
Regal Raptor 150 CC Gördüm Ve Hemen Kapıldım...
Peki Nasıl Yapalım Dedik Fiyatını Sorduk,
1 Bin Lira Peşinat Veriyorsunuz Geri Kalan 2400 De 12 Ay, Takside Bölüyoruz
Ay da Sadece 200 Yatiriyorsunuz dedi..
iyi Hoş Benimde Hesabima Geldi 2 Gün içerisinde Motosikleti Alıcam.
Ama Almadan Öncesine Siz Değerli Dostlarımada Danışayım Dedim.
Ne Dersiniz Arkadaşlar Alayım mı ? Yorumlarınız ve yardımlarınız için
Şimdiden Teşekkür Ederim... Saygılar
Konuyu Umarım Yanlış Yere Açmamışımdır :cat: Yanlış ise,
Çok Çok Özür dilerim:rendeer: