Bunun aynısını kullanıyorum. Bir günde 500km yağmurda aynı seyahatte toplam 700km yağmurda sürdüm. Bir damla su almadı. Üstüne yüksek rakıma çıktım üstümde yazlık ceket ile. Hava 12 derecelerdeyken üşümemi engelledi. (her yağmurluk yapar gerçi bunu) Tavsiye ederim özet olarak![]()
montun üzerine giymek için bu renk ceket yada yagmurluk bakıyorum. bu çok hoş ama biraz fiyatı tuzlu. işçi kıyafetlerı satan yerlere mı bakayım. biraz daha uygun modeller varsa paylaşırmısınız.