Ratbike Harley Davidson vs. CBR 1000 RR

Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Yolda görsen sesi dışında bakmaya tenezzül etmezsin ama 1000RR'ı fena hırpalıyor :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
torkundan yenmez HD , ihtiyarda hakkını veriyor , dragın birinde ikiye bile atmadı :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
En büyük hayalim rat bike ım olması :( Birde chopper bisiklet yapmak istiyorum :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Yolda görsen sesi dışında bakmaya tenezzül etmezsin ama 1000RR'ı fena hırpalıyor :)

Bakmaya tenezzül etmezsin dediğin motoru adamlar bilek o hale getiriyolar hocam. Boyasını kazıyor orasını burasını çekiçliyor pas döküyor. Sırf o hale getirmek için :cherry:

ilginç :) nasıl oluyo anlamadım :)

Bildiğim kadarıyla şundan kaynaklanıyor. Cruiser tipi motorlar düşük devirde max. tork veriyor SS ise yüksek devirlerde max tork veriyor. Yani cruiser 3000 devirde max torku görürken diğer arkadaş 11000de falan görüyor herhalde. Bundan dolayıda drag yarışlarında cruiserların büyük bir çoğunluğu SS leri haklıyor diye biliyorum:pl:

---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 23:02 ----------

En büyük hayalim rat bike ım olması :( Birde chopper bisiklet yapmak istiyorum :)


Ben getireyim abi bi balyoz senin gv650yi ratlayalım :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Güzel video :)
Rat bike ın hızlı kalkmasının nedeni bence yapısından kaynaklı. Cbr o haliyle tam gaz açsa tekere kalkar ama diğer motosiklette nekadar gaza asılırsa asılsın o tekeri yerden kesmesi zor o yüzden tüm güç arka tekerde :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Motorkafalı senin derdin ratlamakmı rahatlamakmı ? :) Ben çerden çöpten motor yapmak istiyorum olur olmaz malzemelerden :) balyoza karşıyım :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Herşey bir yana Harley'i süren eleman çok baba yaf :)

Senin yaşlanıp sakal bırakmış halin de aynı böyle olurdu :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
adam ön freninin olmadığını söylüyo...

birde o eldivenler nası bişey ya...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

hildo reiz olayı bitirmiş gerçekten...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ya bilimsel açıklama yapmaya kalkışmayın bu tamamen pilotaj la ilgili yoksa böyle birşey mümkün değil
karşıdaki motorda boru değil ya 70 hp çıkış için hızlı çıkma konusunda yeterli güç verir ss yi hızlı kaldırmak ustalık ister çok tehlikeli makina

güzel paylaşım olmuş elinize sağlık:cat:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
ya bilimsel açıklama yapmaya kalkışmayın bu tamamen pilotaj la ilgili yoksa böyle birşey mümkün değil
karşıdaki motorda boru değil ya 70 hp çıkış için hızlı çıkma konusunda yeterli güç verir ss yi hızlı kaldırmak ustalık ister çok tehlikeli makina

güzel paylaşım olmuş elinize sağlık:cat:

arkadaşım durum öyle olsa bile ss sürücüsü adamı hildo reizi geçeceğini iddia etmiş..hildo reiz de ağzının payını vermiş defalarca...
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Hildo reiz çökertmiş beyler. Yeni idolüm olmaya aday bu adam böyle dedem falan olsaydı keşke. :thumleft: :flower:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Video iyiydi.

Lastikleri ısıtıp patinajla kalktığı için ilk 50-60 metreyi alamaz Race.

Ama 1000RR ci de çakma motorcu. Gerçek motorcu belli videoda:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst