- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 12
İnanılır gibi değil ..
Buna terör de denir , çete de, örgüt de...
Alacaksın bir kamyon alayını ezeceksin....
bu ne lan...
İt sürüsü gibi....
Range roverdaki adam ne yapsın....
Az koyun onun yerine kendinizi...
Öyle sorgulayın olayı...
Mete hocam bu dayak yiyen adam değil arabanın altında kalan adam:cat:
Helal olsun dediğim olay. Bu sabah fbde denk gelmiştim, bir ara kaçar gibi oluyor o g.t ama mutlu son. Ellerinize sağlık tekeriniz düz bassın![]()
Fren yaptı diye 6 ay yemek.... bilemiyorum altan.