Range Rover ile Motorlu Grubu Ezdi (1 Ölü)

Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
31
bEN BÖYLE BİŞEY GÖRMEDİM DAHA ÖNCE TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU. TÜRKİYEDE OLSA SONUÇLARI ÇOK DAHA AĞIR OLURDU BENCE O ŞÖFÖR İÇİN.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
bu range sürücüsü Türkiye'de olsaydı direkt linç. o kadar motorcunun arasından çıkamazdı.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
"1 ölü" bilgisi için kaynak gösterilmemiş.
kolay galeyana gelmek istemediğimden bu bilgiyi çürük bilgi kategorisinde değerlendiriyorum.
öbür taraftan izlerken epey sinirlendim, klavyeyi kemirdim sinirden.
ammaaa
kendimce çıkardığım netice şöyle;
olay anında etrafı motorcularla çevrilen arabacı muhtemelen korkuyla gazlıyor.
yani tartıştığın kalabalık bir motorcu grubunun pek tekin olmaması beklenebilir.
hayatını ve eylemlerini korkuların yönettiği insanlar böyle skimsonik hareketlere imza atıyor.
yani neymiş?
korku başa belaymış.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
Bir grup insan etrafınızı çevirmiş ne yapacakları belli değil, böyle bir durumda adamın korkarak gazlamasına şaşmamak lazım.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arabada karısı ve çocuğu varmış. Adam zaten hastanelik olmuş ve suratında kesikler oluşmuş. Videonun öncesinde adamın etrafında kontrolsüzce ilerliyorlarmış zaten, bu da yanlışlıkla çarpmış ilkinde. Sonra indirmeye çalışmışlar, tabii inse parçalayacaklar. O da kaçmış normal olarak. Motorlulara kastı olsa, takip esnasında sağında solunda olanlara da sallardı bir tane. Adam sadece köşeye sıkışınca, panikleyip kaçıyor.

Videoyu paylaşan kanalındaki diğer videoları izlerseniz, trafikte kafa kaldırıp türlü hareketler yapan tipler olduklarını göreceksiniz.
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
195
işin aslı jeep teki adam veya kadın korkup kaçmış kaçarkende can korkusuyla onune geleni ezmiş o kadar motorcu bir arabanın onunu keserse arabadaki korkudan altına yapar korkmuş insansa can havliyle herşeyi yapabilir
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Tuhaf bir video, neden ezdiğini anlayamadım ve motorcunun öldüğünede pek inanmadım.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam o kadar fakirmiş ki,
Parasından başka hiç birşeyi yokmuş. :pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar herkesi kendiniz gibi sanmayın çoğu insan kendi iç dünyasında kararsız korkak veya anksiyete kaygılı olabilir...baız insanların üzerine gittiğinizde (özellikle kadınlar) sağlıklı karar verme bilincini yitirip ne yaptığını bilemez hale geliyorlar...o yüzden adamı gerçekten korkutmuşlar...o salak da bu kadar neden panikledi artık zayıf bir kişiliğe sahip olabilir ...tedirgin ve telaşlı bir ruh haline sahip olabilir...
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
biz ankarada 10-12 kişi motorla geziye giderken... sadece 1 şeridi kullanırdık ve 2 grup halinde giderdik...
gruplar arasında da 1 km felan fark olurdu... neden hem kendimiz tehlikeye girmeyelim hemde hızlı gitmek isteyen araba sürücülerine engel olmayalım diye...
kural ihlali eden kişi en iyi motorcu arkadasım da olsa ailemden birisi de olsa benden bir gr yardım beklemesin...
ben uyuyorsam yanımdakilerin de uymasını isterim...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Genelleme yapmak hoş olmuyor ama bizim memleketteki range suruculerinin icinde de bu neviden cok eleman mevcut.

Genelleme yapmak aslında gerekli. Range, x5, x6, q7 vb araziye giremeyen, amacının yalnızca trafikte yer kaplamak ve insanlara şekil yapmak olan suv'ların hepsinin sahibi kıro ve bu türden insanlar. Zaten aracı karakterini belli ediyor. O araçlar hızlı gidemez, viraj alamaz, araziye giremez. Hiçbir işi beceremez ve astronomik fiyattalar. Megaloman insanların "bak benimki bu kadar" demek için aldığı amaçsız araçlar. O paraya spor sedan alır veya gerçekten araziye girebilen bir şey alır o zaman eyvallah, ama saydığım araçlar ne lan? Bir kişi bile görmedim bunları kullanıp da kıro olmayan. Bunlardan da taksilerden minibüslerden çekindiği kadar çekinmeli her motorcu.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Az bile yapmışlar gebersin p.vnk. o cipin egzosunu yemek borusuna kadar sokup verselermiş karbondioksiti.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Her zaman sogukkanlı ve sağduyulu olmak insanı selamete çıkarır. Belki bir motorcu belki de jeep sahibi fitili ateşleyen. Bu gibi çıkıntı tipleri kim olursa olsun hiç sevmem. En iyi yaptıkları iş bir çuval inciri berbat etmektir. Bu türden insanları her kes bilir. Bir arkadaşın zarar gördükten sonra o jeep sahibini fırına atıp yaksan ne fayda.
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
range rover motorluların üzerinden geçiyor (video)

az önce tvs apache başlığında konuşulan video'yu buraya aktarıyorum. çok ilginç geldi bana acaba siz ne yorum çıkarıyorsunuz bundan? range rover motorluların üzerinden geçiyor. videoda bir ölü var diyor ama yorum yapanlar ölen yok diyor. ayrıca sanırım sürücü ailesi ile gidiyormuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst