chooper kullanıcıları
slm arkadaşlar
şu an motor ehliyet sınavına gidiyorum
mobilet hariç hiç vitesli bi motor kullanmadım.ehliyeti alınca cebimize uygun
ramzey QM 250 cc motor almayı düşünüyorum.tavsiye edermisiniz.bazı forumlardaki arkadaşlar rahatsızlıklarını dile getiriyorlar.civata gevşemesi debriyaj boşalması filan...
sanırım en son modeli 2006 daha üretilmiyor.bayiden sıfırını alınca bu şekilde sıkıntı çıkarmı merak ediyorum.yada bunu kullanan arkadaşlar varmı hiç sıkıntı yaşadınız mı?aranıza yeni katılan biri olarak bilgilendirirseniz sewinirim.teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------
bende siz gibi yeni motora heves ettim.şu ana ehliyet sınavına gidiyoz,bende QM 250 alacam,siz araştırdığınıza göre tavsiye ediyormusunuz acaba?
bazı forumlardaki arkadaşlar bu motordan dertlide,civata gevşemesi ve debriyaj boşalması,elektrik aksamındaki aksaklıklardan bahsediyolar,
bide bu işlerden anlamayız alınca sorunsuz binelim tamirle tadilat nasıl uğraşacaz değil mi?
sizin araştırdıklarınızda hiç olumsuz cevap verenler oldumu onu öğrenecektim
teşk.
slm arkadaşlar
şu an motor ehliyet sınavına gidiyorum
mobilet hariç hiç vitesli bi motor kullanmadım.ehliyeti alınca cebimize uygun
ramzey QM 250 cc motor almayı düşünüyorum.tavsiye edermisiniz.bazı forumlardaki arkadaşlar rahatsızlıklarını dile getiriyorlar.civata gevşemesi debriyaj boşalması filan...
sanırım en son modeli 2006 daha üretilmiyor.bayiden sıfırını alınca bu şekilde sıkıntı çıkarmı merak ediyorum.yada bunu kullanan arkadaşlar varmı hiç sıkıntı yaşadınız mı?aranıza yeni katılan biri olarak bilgilendirirseniz sewinirim.teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------
merhaba murat bey,benim adımda murat bu arada adaşız.S.a. öncelikle yeni vefaat eden kardeşimize Allahtan rahmet alilesine sabır diliyorum sizlerinde başı sağolsun; Allah ölümünde hayırlısını versin.
Kastamonuda yaşıyorum, 36 yaşındayım iki çocuğum var,amatör düzeyde motosiklet kullandım (hiç vitesli motor kullanmadım) inşallah bir qm250 alacağım okuduğum kadarıyla problemsiz bir motosiklet yakıt konusunda alacağım kişi geçen yaz 20 krş yakıyor dedi sizlerin yazdıklarına göre çok yakıyor birde ilanı veriyorum inşaalah 2000 tl ye cumartesi günü alacağım. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum ayrıca kask ve kıyafet konusundada ne önerirsiniz tşk.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ramzey-qm-250-ramzey-qm250/detay
bende siz gibi yeni motora heves ettim.şu ana ehliyet sınavına gidiyoz,bende QM 250 alacam,siz araştırdığınıza göre tavsiye ediyormusunuz acaba?
bazı forumlardaki arkadaşlar bu motordan dertlide,civata gevşemesi ve debriyaj boşalması,elektrik aksamındaki aksaklıklardan bahsediyolar,
bide bu işlerden anlamayız alınca sorunsuz binelim tamirle tadilat nasıl uğraşacaz değil mi?
sizin araştırdıklarınızda hiç olumsuz cevap verenler oldumu onu öğrenecektim
teşk.