Ramzey 100 cup veya Mondial 100-UKH mi?

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
34
Merhaba arkadaslar, esasen iki sorum var:
1. A1 motosiklet ehliyetim var, sordugum iki sürücü okulundan biri 50cc ye kadar kullanabilecegimi söyledi, daha büyük motorsikletler icin A2 yi yapmami önerdi, diger sürücü okulu ise avrupa standartlarinda oldugu gibi bizdede A1 ile 125cc ye kadar kullanabilecegimi söyledi.
Ben almanyadan aldigim ehliyetimi burda degistirdigim trafik dairesindeki görevli ise baslangicta bana A1 veremeyeceklerini cünkü türkiyede A1 sinifinin olmadigini söylemisti(tuhaf) ama TC ehliyetime A1 yazildi.

2. Simdi iki kisinin rahatlikla gezebilecegi 125cc ye kadar bir motorsiklet almak istiyorum, motorsiklette aradigim özellikler.
1- yakit tüketiminde tasarruflu olmasi
2- En az 160kg i tasiyabir olmasi(iki kisi icin ortalama agirlik)
3- Kalitete güvenilir olmasi(fazla tamirhane masrafi cikarmayacak)

Benim yaptigim arastirmalarimda yeterli bilgileri bulamadim, fakat Ramzey 100 cup ve mondial 100 UKH nin tüketimde cok ekonomik oldugunu ögrendim(100km de 1,6 - 1,7 litre) tükettiklerini ögrendim ayrica mondial 125 RR i ücüncü secenek olarak düsünüyorum.

Bana bu üc motorsiklet konusunda kendi tecrübelerini veya bildikleri baskalarinin tecrübelerini iletecek arkadaslara simdiden tesekkür ediyorum.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
sevgili arkadaşım,
ramzey cup 100cc kullandım.
şimdi YBR kullanıyorum. 125 cc.
tavsiyem kesinlikle ybr türü bir şey almanız.
ramzeye 18.000 km bindim. ybr 4.000 bindim. kafamı duvarlara vuruyorum :pr:niye acele etmişim söz dinlememişim diye.
çok masraf ettim çook...
son karar elbette sizin.
diğer arkadaşlar da yazacaklardır.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
valla arkadaşım bende ramzey 100cc cup kullandım öldüremedim makineyi benim şansımdanmıdır nedir yeri geldi arkama 110 kiloluk adam aldım onunla gezdim zorladım ettim ama öldüremedim yinede karar senin bol şans:cat:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
34
yeni arac fiyatlari
yamaha ybr 125cc 3.500 ytl,
ramzey cup 100cc 1.600 ytl
mondial 100 UKH 1.500 ytl

yamaha kalitesi tartisilmaz fakat aradaki fiyat farki cok fazla, ayrica ramzey ve mondial in cok kullanildigini görüyorum, bu iki marka mobilyacida bakkalda her yerde satiliyor.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
h o n d a innova 125 al bak keyfine bu dediğin cupların hepsi hondayı taklit etmiş dayanıksız motorlardır tavsiye:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikiside aynı kalite al birini gitsin.şu var mondialde parça sıkıntın olmaz die düşünüyorum
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Git Yamaha'nın mopedini al daha iyidir..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
34
Honda Innova benim ilk secenegim idi yalniz yeni modelleri yoktur 2007 modele kadar var, ikinci ele ise pek güvenemiyorum.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Honda Innova benim ilk secenegim idi yalniz yeni modelleri yoktur 2007 modele kadar var, ikinci ele ise pek güvenemiyorum.


su an 2 inci elde en çok prim yapan motor innovadır ve kolay kolay arıza yapmadıgı için güvenebilirsin 2007 model ancak bazı bayilerin elinde kalmış innovalar var bunlar son motorlar kaçırma derim çok sağlam ve iyi makina...:cat:

Git Yamaha'nın mopedini al daha iyidir..

hain ne diyosun sen burda akıl çeliyoz ne mopedi:p:queen::queen:sendede innova yokmu:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
34
Aykan arkadasin önerisi mantikli geliyor, bende acaba innova 0 km bulabilirmiyim diye düsünüyordum, zaten su an cok acelem yoktur innovanin 0 ini arastirmaliyim, daha önceleri honda dax kullandigim icin honda nin kalitesini biliyorum.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aykan arkadasin önerisi mantikli geliyor, bende acaba innova 0 km bulabilirmiyim diye düsünüyordum, zaten su an cok acelem yoktur innovanin 0 ini arastirmaliyim, daha önceleri honda dax kullandigim icin honda nin kalitesini biliyorum.

en iyisini yaparsın ama acele et:cat:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
bence mondial iyi.hem ucuz hemde yedek parca ucuz we sıkıntı yok.maddi durum iyi ise honda yamaha al ama pek iyi değilse kesinlikle mondial derim :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan ;

Tabii var .. Innova ölümsüz bir kahraman !

Antakya Caddelerinde 2.vitesi öyle bir uzatıyorum ki millet aval aval bakıyor ..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
34
Opel arabam var yazlikta uzun kalacagiz, yakinimizda yürüyerek gidebilecegimiz iki bakkal dükkani var orda ekmek ve icecekten baska birsey almiyoruz diger alisverisleri en az 5 km gitmemiz gerekiyor, 5 km araba icin kisa mesafe motorsiklet daha pratik ve ekonomik ayrica gezmek icinde iyi.
Honda yi bildigim icin innova üzerine almn forumlarinda ve türkce forumlarda cok olumlu yorumlar okudugum icin innovayi tercih ederim,
Mondial ve ramzey fiyat bakimindan cok ekomik yakit tüketimide innovayla ayni sayilir, fakat kalitesinde hic bilgim olmadigim icin bu foruma basvurdum.

evet izmirdeyim

Telefon numarasi göremedim fakat iletisim formundan haber iletteim, umarim bulunur.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
özellikle no name çin malı motorlardan uzak durmanı tavsiye ederim.
uygun fiyatlı kaliteli bir motor almak istiyorsan kymco bakmalısın
scooter olarak
agilitiy 50 2244 ytl
agility 125 2899 ytl
cup olarak
activ 110 2070 ytl
activ 125 2330 ytl
ama benim asıl önerim commuter tarzı eğer ehliyet konusnda sorun çıkmayacaksa ve sürebiliyorsan
kymco CK125/Pulsar 2486 ytl
kymco taiwan malıdır avrupa pazarındada satılan uygun fiyatlı bir motordur noname çinli değildir (mondial ramzey asya ..... vs gibi)
tüm kymcolar peşin fiyatına 8 taksit her yerde servisi mevcut ve diğer çin malı motorlar gibi parça sorunu yok
bende uzun bir süre ne alsam diye düşündüm günlerce süren araştırmalardan sonra kymco ck 125 almaya karar verdim inşallah kısa bir süre sonra alıcam
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
özellikle no name çin malı motorlardan uzak durmanı tavsiye ederim.
uygun fiyatlı kaliteli bir motor almak istiyorsan kymco bakmalısın
scooter olarak
agilitiy 50 2244 ytl
agility 125 2899 ytl
cup olarak
activ 110 2070 ytl
activ 125 2330 ytl
ama benim asıl önerim commuter tarzı eğer ehliyet konusnda sorun çıkmayacaksa ve sürebiliyorsan
kymco CK125/Pulsar 2486 ytl
kymco taiwan malıdır avrupa pazarındada satılan uygun fiyatlı bir motordur noname çinli değildir (mondial ramzey asya ..... vs gibi)
tüm kymcolar peşin fiyatına 8 taksit her yerde servisi mevcut ve diğer çin malı motorlar gibi parça sorunu yok
bende uzun bir süre ne alsam diye düşündüm günlerce süren araştırmalardan sonra kymco ck 125 almaya karar verdim inşallah kısa bir süre sonra alıcam

anladım siz kesin kymco bayiisiniz...:)
aslında olabilir kymco sağlam motor ama taktir edersinizki honda kadar değil...

Opel arabam var yazlikta uzun kalacagiz, yakinimizda yürüyerek gidebilecegimiz iki bakkal dükkani var orda ekmek ve icecekten baska birsey almiyoruz diger alisverisleri en az 5 km gitmemiz gerekiyor, 5 km araba icin kisa mesafe motorsiklet daha pratik ve ekonomik ayrica gezmek icinde iyi.
Honda yi bildigim icin innova üzerine almn forumlarinda ve türkce forumlarda cok olumlu yorumlar okudugum icin innovayi tercih ederim,
Mondial ve ramzey fiyat bakimindan cok ekomik yakit tüketimide innovayla ayni sayilir, fakat kalitesinde hic bilgim olmadigim icin bu foruma basvurdum.

evet izmirdeyim

Telefon numarasi göremedim fakat iletisim formundan haber iletteim, umarim bulunur.

kıvrak motor:

bodrum sube tel:90 252 319 11 34
marmaris sube:90 252 413 66 67
fethiye şube:90 252 612 09 48(merkez)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
34
yardimlariniz icin tesekkürler,
pazartesi veya sali günü bodrum sube ile telefonla irtibata gececegim, bir sonuc cikinca bu baslik altinda sizleri bilgilendirecegim.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
34
Kararimi mondial 100 UHK ya verdim ve motorsikletimi bugün teslim aldim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst