Rambo I (İlk Kan) ve Cross' la tüymesi.

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Vay be ts185 :p
Zamanında hayalini kuruyodum bunun
Sonra ts50 aldım dert oldu satıpta kurtulmuştum
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
linke tıklıyorum ama bu siteye erişim engellenmiştir yazısı çıkıyor.videoyu seyretmem için ne yapmalıyım.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
65
her canım sıkıldığın açar bu sahneyi izler kaparım :) manyak bi motor kullanımı çocukluğumda hep bu filmi izlemek için arkadaşlarımı ekerdim :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
polis de cross kullansaymış rambonun sonu kötü olurmuş:)
arabayla aynı yolları zaten gidiyor :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bence Yamaha XT250 :wiinkk:

rambog.jpg

bikepics-439361-full.jpg


Bu da büyük bir fotografı
http://www.motorcyclenews.com/upload/191241/images/yamahaxt250ij01.JPG
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
rambonun şansından önüne cros motosiklet çıkmış, ya scoter çıksaydı:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem motorun uzerinde kocaman XT yazisi var, hala tartisiyorsunuz.:)

burada dikkat edilmesi gereken nokta motor degil arkadaslar.
Rambo abimizin(abicim saygilar) altinda kros motor varken israrla yoldan gitme çabasi taktire sayan.

Medeni ulkelerin vatandasi olmak boyle bisey herhalde.
Adam polisten kaçarken bile trafik kurallarina uyuyor.:mrgreen:

Filmi bastan sona izlemeyen biri eger polis yakalasa, asiri hizdan ceza kesecek sanir.:p

Sirf polis otosunu devirebilmek için yoldan çikarmislar motoru.
Gozunu seveyim medeniyetin.:p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
valla ben motora değilde polis otosuna taktım one öle dağ tepe demeden tırmanıyor çamurdan geçip dağa çıkıyodu yan yattı:D bence burda taktire şayen bir durum varsa oda polis otosu ve şöförü:)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
cağatay ağzımdan aldın lafı, bayılıyorum bu amerikan filmlerindeki polis otolarının uçmasına :) A takımı vardı ben yaştakiler hatırlar, bu kadar çok uçuşan araba ancak o filmde görülür :p
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Abi güzel bir sahne ustaca kaçıyorda; hep aklıma takılmıştır o kadar usta bir cross kullanan adam orda dik çıkmaya kalkıp bayar mı motoru,yanlasa yine çıkar.Olay direk araba iptal ramboda insin motordan olmuş senaryo gereği :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst