Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
- Konu Yazar
- #1
uğurun daveti üzerine iftar için evlerinde rahatsız ettim kendilerini.sağolsunlar hiç yabancılık çekmedim sanki kendi evimdi.uğur ve dilek kardeşlere herşey için çok teşekkür ederim.iftar sofrası ve doyumsuz sohbetleri muhteşemdi.işte birlikteliğimizin kareleri.
önce uğurun seyrantepedeki işyerine gittim

ordan karşıya ümraniyedeki evlerine gitmek için yola çıktık










ve misafir odasaındaki iftar sofrası

uğur kardeşin kavasakisi



dilek kardeşim marifetli elleri ile iş başında





işte iftar saati geldi şimdi yemek zamanı

uğurun küçük oğlu bakmayın böyle masum durduğuna çok afacan ama bir okadarda şirin


önce uğurun seyrantepedeki işyerine gittim

ordan karşıya ümraniyedeki evlerine gitmek için yola çıktık










ve misafir odasaındaki iftar sofrası

uğur kardeşin kavasakisi



dilek kardeşim marifetli elleri ile iş başında





işte iftar saati geldi şimdi yemek zamanı

uğurun küçük oğlu bakmayın böyle masum durduğuna çok afacan ama bir okadarda şirin


Son düzenleme: