- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
bende gecen gün bu yeni açılan bomonti-kağıthane tünelinde 255 km/h gördüm.. sonra eve geldim baktım tünelde hız icin bir kamera yokmuş eds varmış oda emniyet şeridi icin.. ama plakayı bende kapatcam sıkılıorum valla makineyle bi gaz açamıorum!!!
geceende istiklale girdik saatten haberimiz yoktu 45lira yedik, Aziz kardeşim ile :queen:
ERdem Avcılara giderkende dikkat et radar varmış :mrgreen: