Radar Hakında

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
şahsen motora zevk için binen birisiyim. 3 tane aracım var. fakat motorsiklet bir tutku vaz geçemiyorum. dün pazar olması nedeniyle hiç neden olmamasına rağmen uzun yola çıkıp keder dagıtayım dedim. ama yolda malesef radara girmişiz 101 km hızla 268 lira para cezasına çarptırıldık. polisler sana pilaket vermek lazım kask mont ehliyet vize sigorta tam olan ilk karşılaştığımız bir motorcu çıktı karşımıza dediler fakat cezayıda kesmeden durmadılar. baya konuştuk radar hız sınırı78 fakat 92 den sonra istersen 300 git fiyat aynı 268 lira
polis dediki kardeşim siz birlik olup bu işe çare bulabilirsiniz en azından 90 yapılabilir. fakat sizden ses çıkmıyor. kanun da böyle işlemeye devam ediyor. dedi

yıllık kesin bir defa radar cezası yada şehir içinde bagıttırdın diye ceza geliyor. artık baydı benim usulsüzlük mü yapmam gerek pilaka kıvırma yada söküp dur denince durmamak gibi :pale:zorla buna teşvik ediliyoruz.:pr:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
öncelikle geçmiş olsun hocam belki buda bizim hayatımızın sadakasıdır ben hep o şekilde yorumlarım boşver cana birşey olmasın
ama sen hata yapmışsın 101 ile radara girersin bir dene bakım 250 ile giriomu radara :)))
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
polis dediki kardeşim siz birlik olup bu işe çare bulabilirsiniz en azından 90 yapılabilir. fakat sizden ses çıkmıyor. kanun da böyle işlemeye devam ediyor. dedi

Vayyy be ülkemin polise bile bize hak veriyor.Gözlerim yaşardı:)

Polisinde dedigi gibi çözüm birlik olmakta:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bende yemiştim 79 km yle çok komik ama 115 kağat çaktılar......
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende 100ün üzerinde sabit giderken,çevirme gördüm bikaç araç çevrilmişti ama beni çevirmediler.oraya kadar 10km dir 100ün üzerinde gidiyorum
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ceza yedigim yer uşak yakınında gediz ılıcalar mevkisi
çevirme ayrı bir durum radar ayrı.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bende birçok kez radarın yanında hızlı geçtim ama hiç durdurmadılar :mrgreen: ne kadar şanslıyım :cat:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ceza yedigim yer uşak yakınında gediz ılıcalar mevkisi
çevirme ayrı bir durum radar ayrı.

bende uşak-izmir yolundaydım,radar çevirmesiydi büyük ihtimal, kontrol yapılır gibi değildi,ehliyetini alıp polis otosuna gitti polis,sonrasını görmedim,bi araç bi kamyonet vardı
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
en sonunda maganda yapacak bu polısler bızı :D otaa bo.... ceza keserlerse en son dedıgın gıbı olcak arkadasım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dedigin cok dogru ama bu hayattada durust olan kaybedıo bı konuda durmasan o polısler meganla sahınle senımı yakalayacak sacma yada plakayı kıvırıp yada alta koysan neye ceza kescek 600RR die cezamı kescekler ama yapıcakta birşey yok bu arada hız sınırısı 90km deılmı ya sollama dahıl %10
99km dıe bılıodum ben uzun yollardamı oluodu o :queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
90 otomobiller için. motosiklet için daha düşük.

bu arada hız sınırı 90 da olsa 110 da olsa değişen bişey olmaz sonuçta. yeterli beygir gücü olan hangi motosiklet bu hızlarda seyreder şehirlerarası yolda. kendimizi kandırmayalım.
ayrıca otomobil için de 90 km çok düşük bi değer otoyolda 120 de düşük. sadece motosikletle ilgili bi durum değil.
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
benim bildiğim kadarıyla her aracın belirli bir hız sınırı var bu sınırın yüzde 10 nuna kadar aff. % 10 ve % 25 arası normal ceza % üstü pahalı ceza motor hız sınırı 70 sen 77 yapsan tmm ama 78 oldumu patlar ama 87 i geçtin mi pahalı ceza, sen isterse 210la git yani % 200 geç hız sınırını ama yine aynı.. yani baktık radara yakalancaz. yapabildiğimiz kadar hız yapıcazda tadı çıksın dimi 150ylle yakalanmak ayrı 300le yakalanmak ayrı. zevk
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
ben bu radarlardan firar etme konusun da çekirgeler ile yarışıyorum ama ne zaman a kadar zıplayacağız bakalım
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
çevirmeden kaçmayın ben dün akşam cebeciden geliyodum yolda çevirme vardı kaçıcaktım da askerler bekliodu tüfekle indirirler diye kaçmadım :)
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
ben kayseriye girerken 110 la felan gidiyordum radar uyarısını görünce yavasladım ama çevirdiler 98 le girdin dediler ama yavasladım felan yavas geldim dedim.radar uyarsından onceki 500 mt içinde radar alıyor dediler kestiler 237 lira gönderdiler..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
26
ben motorcuya motorcu demem,motorcu radara girmedikçe:)
şaka bi yana,hocam hepimiz arada bi katlanıyoruz bu duruma.ama yapacak bişey yok...radarların yerleri pek fazla değişmiyor.o yüzden bildiğim yollarda artık kolay kolay girmiyorum.bilmediğim yollarda da temkinli hareket ediyorum.uzun süredir cezam yok şeytan kulağına kurşun...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Geçmiş olsun, plaka kıvırmak en iyi yöntemlerden biri. Kanunlar bu kadar saçma olunca, kanunları delmek mübah hale geliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende gecen gün bu yeni açılan bomonti-kağıthane tünelinde 255 km/h gördüm.. sonra eve geldim baktım tünelde hız icin bir kamera yokmuş eds varmış oda emniyet şeridi icin.. ama plakayı bende kapatcam sıkılıorum valla makineyle bi gaz açamıorum!!!

geceende istiklale girdik saatten haberimiz yoktu 45lira yedik, Aziz kardeşim ile :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst