- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
Aklıma geldi Metehan abide görmüştüm böle bişy.bende hande yenere nazire yazdım
:mrgreen:
Dün hiç yok gibiydin
Uzak,kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu arabadaydım
Işıklar trafik
Sonra sen geldin
Arasından araçların
Büyük grenajların vardı gösterişliydi
Dedin ki ben racing
Gerçek otoban yarışcısı
Sıkıntı bitti
Sil göz yaşlarını
Yolda bırakmaz
Sever beni racing
Racing racing
Sabaha kadar gezdirir beni
Racing racing
Hasas sünger gibi
Mont giydim kask taktım zırh gibi
Sinirleniodum gergindim
Trafik polisleri kavşaklar…
Nakarat
…………….
Dün hiç yok gibi
Uzak, kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu yalnızdım
Savaşlar cepheler
Sonra sen geldin
Arasından sislerin
Büyük yakaların vardı
Gösterişliydin
Dedin ki ben romeo
Gerçek aşkın savaşçısı
Yalnızlık bitti
Sil gözyaşlarını
Kavga etmez
Sever beni
Romeo romeo romeo
Sabaha kadar kucaklar beni
Romeo romeo romeo
Hassas tüy gibi
Umut giyindim zırh gibi
Ağlıyordum yalnızdım
Seyirciler sahneler
Dün hiç yok gibiydin
Uzak,kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu arabadaydım
Işıklar trafik
Sonra sen geldin
Arasından araçların
Büyük grenajların vardı gösterişliydi
Dedin ki ben racing
Gerçek otoban yarışcısı
Sıkıntı bitti
Sil göz yaşlarını
Yolda bırakmaz
Sever beni racing
Racing racing
Sabaha kadar gezdirir beni
Racing racing
Hasas sünger gibi
Mont giydim kask taktım zırh gibi
Sinirleniodum gergindim
Trafik polisleri kavşaklar…
Nakarat
Dün hiç yok gibi
Uzak, kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu yalnızdım
Savaşlar cepheler
Sonra sen geldin
Arasından sislerin
Büyük yakaların vardı
Gösterişliydin
Dedin ki ben romeo
Gerçek aşkın savaşçısı
Yalnızlık bitti
Sil gözyaşlarını
Kavga etmez
Sever beni
Romeo romeo romeo
Sabaha kadar kucaklar beni
Romeo romeo romeo
Hassas tüy gibi
Umut giyindim zırh gibi
Ağlıyordum yalnızdım
Seyirciler sahneler