RAcİNG SEVERLERE ÖZEL ŞARKI:P

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Aklıma geldi Metehan abide görmüştüm böle bişy.bende hande yenere nazire yazdım:p:mrgreen:

Dün hiç yok gibiydin
Uzak,kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu arabadaydım
Işıklar trafik
Sonra sen geldin
Arasından araçların
Büyük grenajların vardı gösterişliydi
Dedin ki ben racing
Gerçek otoban yarışcısı
Sıkıntı bitti
Sil göz yaşlarını
Yolda bırakmaz
Sever beni racing
Racing racing
Sabaha kadar gezdirir beni
Racing racing
Hasas sünger gibi
Mont giydim kask taktım zırh gibi
Sinirleniodum gergindim
Trafik polisleri kavşaklar…
Nakarat:p…………….




Dün hiç yok gibi
Uzak, kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu yalnızdım
Savaşlar cepheler
Sonra sen geldin
Arasından sislerin
Büyük yakaların vardı
Gösterişliydin
Dedin ki ben romeo
Gerçek aşkın savaşçısı
Yalnızlık bitti
Sil gözyaşlarını
Kavga etmez
Sever beni
Romeo romeo romeo
Sabaha kadar kucaklar beni
Romeo romeo romeo
Hassas tüy gibi
Umut giyindim zırh gibi
Ağlıyordum yalnızdım
Seyirciler sahneler
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
bence sen kendini aşmışın cbf 150 için yazarmısın ????
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
ühhühühüü hühü cok dokunaklıydı :salut: benımde racıng ım olacak bınıcem ustune vurucam kırbacı vurucam ırbacı:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
buna şarkı denmez denebilmesi için bestesinin de olması lazım. dense dense en fazla güfte yada şiir denir ama orjinallik yok
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
74
way wayy bu iyidi saol :)

Dedin ki ben racing
Gerçek otoban yarışcısı
zuahua bura bitirdi zati
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
33
sarkının sozlerı cok guzel olmus buda sozu gecen aletı hayal edemeyenler icin benden bi gorsel olsun resme tılayıp buyutebılırsınız
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Biraz yandan yemiş ama olsun. :) Paylaşım için sağol. Düşünüp yazmışsın sonuçta... Romeo mu dinliyon :)
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
güsel bi yapıt olmuş hehehe eline sağlık :cat:
ama ordaki "hassas sünger gibi" kısmını anlayamadım :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay dostum sen şu benım beyaz şeytanım içinde yapsana bı şarkı :p
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bir kaç gündür ilanlarına baktığım R6 lar aklıma geldi. :) Sözler güzeldi. :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
şu an fazer e bi şarkı hazırlıyorum.beqleyin çok yakında:p!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst