Racing 600cc 1000cc abarth egzoz farkı ne? uygulandıgında..

Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
26
Racing 600cc 1000cc abarth egzoz farkı ne? uygulandıgında..

bazen görüyorum yolda uzarken(son devirler.)..egzoz yıkıcı bi ses 600lük denmi 1000likten mi..?
600cc mi 1000cc mi anlamıyorum..600lüklerin sesi orj..düşük..
egzoz degişrince 600lükke 1000lik arasında fark oluyormu.?
ne gibi?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
600cc bir makinenin sesi orjinal hali hiç de düşük değil

ses susturucuyla alakalı yani motordan çıkan patlama sesi susturucuyla azaltılıyo bu da egsozdan çıkan ses oluyo.sanırım sen egsozun içinden susturucuyu çıkartılırken gördün

bazen görüyorum yolda uzarken..egzoz degiştiriyolar..?
soruyu pek anlamadım uzarken nasıl oluyo ancak performans egsozları var komple takıldığı zaman makinesine göre güç artışı olabiliyor ama yolda değiştirebileceklerini sanmıyorum biraz alet edevat gerekir hemen olmaz
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motorların sesine çok aşina olman gerek farklarına bakıcak olursak birinin çıkardığı ses desibeli daha çoktur ayrıca sesteki tokluktanda anlaşılabilir =)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Oooo 600 luk yada 1000 lık oluslarından degıl o ses 4 sılındırlı oluslarından kaynaklanıyor 600CC nın sesı hıcde az felan degıldır 2007 Suzukı GSXR ı bı dınle bakalım :) yada dıgerlerını :) ben 1000cc lık sıralı 4 sılındır ıle 600 lugu arasında aynı motorda cok fark olacagını dusunmuyorum...
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
62
Hatta 600 lükler daha yüksek devirlere çıktığı için daha fazla ses yapıyor.ama 1000 lik gibi torklu bi ses olmuyor yırtınan bir sesi oluyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst