RacerS 200 & CBF 150

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gene mantıklı bı acıklama serkan abi
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim..
Ama Birbirimizi Kırmiyalım Lütfen :(
Ben Sadace Motosiklet Alınca Bidaha Pişman Olmak İstemiyorum..
Her Gün Tamirciye Gitmek İstemiyorum..
RacerS Gerçekten Tip Olarak Beni Tatmin Ediyor..
Hızıda Dediğiniz Gibi 10 Km Daha Hızlı Gidebiliyor..
2 Sini Sürme Şansım Olmadı Bu Yüzden Siz Ustalara Danışmak İstedim..
Örneğin 2 Saatlik Geziye Çıkıyoruz..
Biri RacerS Diğeri iSe CBF 2 Saat Boyunca Hiç Durmadan 90 Km Hızla
Örnek Veriyorum Sadece..
Sizce Hangisi Bayar ?
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Slm , Yalnız Niceman hala racer a biniyor yaklaşık 40,000 km cıvarlarında şu an...:cat:

Yaptığım Racer'i yermek değil, bildiğimi sizlerle paylaşmak :) CBF yerine Racer kullansam yine aynı şeyleri yazardım. Kanuni Racer kullanıcıları konusunu başlatan Niceman'ın motoru ilk 1000 km'de 14 kez servise gitti, her gün ayrı yeri bozuldu, çok yakından şahidim. Kanuni'nin bazı modelleri (Tigrina, Windy gibi) kendi sınıflarında Honda'ya cidden rakip olabilecek motorlar, ama Racer ile CBF150'yi kıyaslamak hata.



Anahtarı niye koyalım? Racer daha hızlı diyorum zaten :) Ama istersen şöyle bir iddiaya girelim, hangimiz 10 bin km boyunca yetkili servise daha az para verirse anahtarları alsın :mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
26
slm kardeşim.anladığım kadarı ile hergün tamire gitmek istemiyceğin bir motor arıyorsun aynı zamandada hızlı olmalı.neticede almak istediğim motorların hacimleri belli.yapacakları süratleri arsında 10 km fark ya vardır ya yoktur.daha fazla zorlıycaksan 100 gidecek motordan daha fazla performans bekliyorsan daha üst hacimlere bakmanı öneririm.ama yollarımız malesef 100 gibi hızlarda bile çok tehlkeli.benim fikrim ise şu zaten aralarında çok fark olmayan iki motor arasında sürücü faktörü önemlidir.bu açığı kapatabilirsin.ama dediğim gibi 10-20 fazla gidipte servise sık giderek masrafta hondayı yakalıycaksa anlamı yok bence.hondayı öneririm sana sağlam.imajı yüksek.herzaman para eder.arıza yüksek ihtimalle olmaz.sağlam,temiz sürüş,vibrasyon yok.japon ne biliyim başka söze gerek var mı.güzel görünüyor ama ya bozulursa diyosan bozulunca güzelliği biter kafanı sakin tut git honda al.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
kullanma imkanın olsaydı da kullansaydın keşke ikisini de o zaman eminim honda derdin çünkü motorun bi albenisi var benden söylemesi.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
slm kardeşim.anladığım kadarı ile hergün tamire gitmek istemiyceğin bir motor arıyorsun aynı zamandada hızlı olmalı.neticede almak istediğim motorların hacimleri belli.yapacakları süratleri arsında 10 km fark ya vardır ya yoktur.daha fazla zorlıycaksan 100 gidecek motordan daha fazla performans bekliyorsan daha üst hacimlere bakmanı öneririm.ama yollarımız malesef 100 gibi hızlarda bile çok tehlkeli.benim fikrim ise şu zaten aralarında çok fark olmayan iki motor arasında sürücü faktörü önemlidir.bu açığı kapatabilirsin.ama dediğim gibi 10-20 fazla gidipte servise sık giderek masrafta hondayı yakalıycaksa anlamı yok bence.hondayı öneririm sana sağlam.imajı yüksek.herzaman para eder.arıza yüksek ihtimalle olmaz.sağlam,temiz sürüş,vibrasyon yok.japon ne biliyim başka söze gerek var mı.güzel görünüyor ama ya bozulursa diyosan bozulunca güzelliği biter kafanı sakin tut git honda al.

Yorumun İçin Teşekkürler Hocam..
Aslında Bende CBF Den Yanayım Ama İşte TİP Olarak Daha Göze Gelen RacerS
Bizim Kuryeler Var Burda Devamlı Görüyorum Bigün Diyecem Onlara Ver Bi Tur Atim :D Hehe
Sanırım Kararım Honda CFB Den Yana..
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
Benimde racer vardı yeni sattım 9.000 km hiç bir sorun yaşatmadı bana maşallah arkadaşında dediği gibi bakım haricinde hiç bir problem yaşamadım.

hee birde görüşünü racerın tabiki daha iyi tabiki cbf'e göre
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Arkadaşlar Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim..
Ama Birbirimizi Kırmiyalım Lütfen :(
Ben Sadace Motosiklet Alınca Bidaha Pişman Olmak İstemiyorum..
Her Gün Tamirciye Gitmek İstemiyorum..
RacerS Gerçekten Tip Olarak Beni Tatmin Ediyor..
Hızıda Dediğiniz Gibi 10 Km Daha Hızlı Gidebiliyor..
2 Sini Sürme Şansım Olmadı Bu Yüzden Siz Ustalara Danışmak İstedim..
Örneğin 2 Saatlik Geziye Çıkıyoruz..
Biri RacerS Diğeri iSe CBF 2 Saat Boyunca Hiç Durmadan 90 Km Hızla
Örnek Veriyorum Sadece..
Sizce Hangisi Bayar ?

o racer ismi verilmiş makinanın racing le falan alakası yok önce onu bi bil.
yakından bakıp grenajlarının ne kadar dandik ve dandik oldugu kadarda pahalı oldugunu görsen zaten o an vazgeçeceksin. seriliktede hiç seri hissi veren bir makina degil. yalandan racer yani. racer bugun cbften 10 km hızlı gidiyorsa 3 yıl sonra cbf racerden 20 km hızlı gider anlıyorsun sanırım. oturuş pozisyonu olarak racinglere benzetildigi için ayakların arkada olacak cbf 150 hem sıfır titreşim hemde oturuş olarak racerden uzun yolda 10 kat rahattır. racer denen alet racing grenajı giydirilmiş commuterdir biraz boyun kısaysa cbr125e bin daha iyi. kaliteye girmiyorum cbf in yarısının yarısı etmez. zaten kanuni şu an satmak için kampanya bile yapıyor racerlere bende alacaktım arkadaşta denedim gidip s lerinde ne kadar dandik durdugunu gorunce vazgeçtim

racerde binilmeyecek makina degil tabiki binilir motor sonuçta ama ikinci eli temiz 1.5 civarı alınırsa binilir daha fazla edecek bi makina degil sıfırının 3.5 olması gibi
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
o racer ismi verilmiş makinanın racing le falan alakası yok önce onu bi bil.
yakından bakıp grenajlarının ne kadar dandik ve dandik oldugu kadarda pahalı oldugunu görsen zaten o an vazgeçeceksin. seriliktede hiç seri hissi veren bir makina degil. yalandan racer yani. racer bugun cbften 10 km hızlı gidiyorsa 3 yıl sonra cbf racerden 20 km hızlı gider anlıyorsun sanırım. oturuş pozisyonu olarak racinglere benzetildigi için ayakların arkada olacak cbf 150 hem sıfır titreşim hemde oturuş olarak racerden uzun yolda 10 kat rahattır. racer denen alet racing grenajı giydirilmiş commuterdir biraz boyun kısaysa cbr125e bin daha iyi. kaliteye girmiyorum cbf in yarısının yarısı etmez. zaten kanuni şu an satmak için kampanya bile yapıyor racerlere bende alacaktım arkadaşta denedim gidip s lerinde ne kadar dandik durdugunu gorunce vazgeçtim

racerde binilmeyecek makina degil tabiki binilir motor sonuçta ama ikinci eli temiz 1.5 civarı alınırsa binilir daha fazla edecek bi makina degil sıfırının 3.5 olması gibi


Anladım Teşekkür Ederim Yorumun İçin..
Herkese Teşekkür Ederim !
Seçimim CuBuF 150 Olacaktır.

Arkadaşlar Yaptığım Araştırmaya Göre Kanuni RacerS'ın Yeni Kasasında Vibrasyon Hemen Hemen Halledilmiş Yani Vibrasyon Fazla Yokmuş..
Ve Ufak Tefek Sorunları Halletmişler Diğer Kasaya Göre.. Ve CBF De Ayak Marşı Yok Kanunide Var.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arkadaşlar Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim..
Ama Birbirimizi Kırmiyalım Lütfen :(
Ben Sadace Motosiklet Alınca Bidaha Pişman Olmak İstemiyorum..
Her Gün Tamirciye Gitmek İstemiyorum..
RacerS Gerçekten Tip Olarak Beni Tatmin Ediyor..
Hızıda Dediğiniz Gibi 10 Km Daha Hızlı Gidebiliyor..
2 Sini Sürme Şansım Olmadı Bu Yüzden Siz Ustalara Danışmak İstedim..
Örneğin 2 Saatlik Geziye Çıkıyoruz..
Biri RacerS Diğeri iSe CBF 2 Saat Boyunca Hiç Durmadan 90 Km Hızla
Örnek Veriyorum Sadece..
Sizce Hangisi Bayar ?

CBF'le İstanbul'dan Edirne'ye (250 km'den fazla yol) yağmur altında benzin almak dışında hiç durmadan gittim, en dik rampada bile 90'ın altında düşmedim. Ertesi gün aynı şekilde döndüm. Hiç yorulmadım. Temmuz ayında bir haftasonunda Ayvalık'a gidip döndüm, fazla yorulmadım. Dönerken Edremit-Havran arasında 100km'den fazla mesafede durmadan tam gaz gittim, bana mısın demedi. Racer da belki aynı şeyleri yapabilir, ama yolda kalma riski çok artacaktır.


Bu arada ayak marşı takıntısını da anlamıyorum. CBR1000RR'da da ayak marşı yok :p CBF'i bir yıldır kullanıyorum, bir defa bile tek marşta çalışmamazlık yapmadı. Üç hafta binmedim, yine tek marşta çalıştı. Ayak marşının olmaması kesinlikle CBF'in bir eksiği değil.


Bu arada fazla CBF reklamı yaptım gibi, istersen YBR125 de alabilirsin, aşağı yukarı aynı motordur :) Hem onda devir saati de var.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Sınıfı itibariyle karşılaştırma yapmak doğru olmaz ama ben şöyle diyiyim. Mesela diyelim 3 veya 5 sene kullanılmış, aynı yol ve hava koşullarında aynı yolu yapmış, hatta abartalım, aynı kişi tarafından aynı titizlikle kullanılmış bi cbf ile raceri yan yana koyun. Böyle bi test yapma imkanımız olsaydı Cbf in kalitesini zaten gözlerinizle görebilirdiniz. Anlatmaya gerek yok. Racer alırsan kullanırkende satarkende zarar edersin. Racer i fazla eskitmeden elinden çıkartman lazım. Ama cbf i uzun seneler kullanabilirsin. misal 5 sene sonra bile satmaya kalksan temiz baktıysan elden çıkartman kolay olur ve racer gibi değer kaybetmez. Elbette Cbf ide bunca zaman sonra aldığın fiyata satamassın ama, sana masraf açmadan senelerce binmiş olman, seni üzmemiş olması yanına kar kalacaktır. Dolayısıyla cbf alıp doyasıya kullandıktan sonra satarken 5 e alıp 3 e sattığına üzülmessin. Çünki cbf o sana olan borcunu çoktan fazlasıyla ödemiştir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Herkese Tek Tek Birer Birer Teşekkür Ediyorum Gerçekten Çok iYi Aydınlattınız.. :rendeer: Seçimim HONDA CBF 150....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst