RacerS 200 & CBF 150

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Yeni Bi Motosiklet Alıyorum.
Ama 2 Model Arasında Kararsız Kaldım..
CBF 150 Mi Yoksa Kanuni RacerS 200 Mü Daha Hızlı Gider ?
Dayanıklılık Konusu Hız Konusu Tip Konusu RacerS 200 Çok Hoşuma Gitti Racer Tipine Benziyor Gerçekten Ben Tip Olarak Değiştiriyorum Motosikletimi Ama Hızda Önemli Benim İçin Tabi Performans.. Ama Bir Türlü Karar Veremedim Arkadaşlar.. Hem RacerS 200 Cbf Dan Daha Ucuz :p
Kanuni RacerS'ın Resmi..;
347dbc07d4161f5f71850b79d18c5b9a.jpg

Yardımlarınızı Bekliyorum Arkadaşlar...Arkadaşlar Yorumlarınız Benim İçin Çok Önemli Pişman Olmak İstemiyorum Alınca :(:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
239
racers güzel makina ama honda diyince akan sular duruyor honda kalitesi tartışılmaz.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
60'a kadar ikisi başabaş kalkar, sonra 100'e kadar Racer S öne geçer, sonra bozulup sağa çeker :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Düz yolda fabrika çıkışı CBF'le rahatlıkla 110-115'e çıkıyorum, Racer'lar ise 120 civarı bir hız yapıyorlar. Aradaki fark önemsenecek kadar fazla değil. Ayrıca CBF'in torku Racera göre çok daha yüksek, otobandaki hiçbir rampada 90'ın altında düşmüyor.

Racer az biraz daha hızlı, ama özellikle biraz km yapmış olanları hakkaten her an bir yeri dökülecek gibi duruyor. Yolda gördüğünüz racer ve CBF'lere dikkat edin, aradaki kalite farkı bağıracaktır :)

Ben bir yıla yakındır CBF kullanıyorum, 10 bine dayandım, aldığım günden farklı olan kısımları sadece bujisi (8000'de bakımda değişti), ampulü (8000'de bakımda değişti), yağı (her 2000'de bir değişti, bu 5. yağ) ve benzini. Bir arkadaşımın Racer'inde 10 bininci kilometrede değişmeyen tek parçası şasesiydi :mrgreen:

Eğer bozulan şeyleri tamir etmeyi seviyorsan Racer al, motor kullanmayı seviyorsan CBF al :cat:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
BİRİ ELMA DİĞERİ ARMUT,KIYAS KALDIRMAZ BUNU TARTIŞMAK
honda hayat onda........................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuniyi tavsiye ederım armutunda curugu vardır bu arada arkadas cbf150kuallanıo ona gore guzeldır bana gorede kanunı guzel ayrıyetten sevısımde 40.000km yapan var motorda daha cızık yok bu kullanısa baglıdır tartısılmaz bırı racer dıeri communter

bu arada yukarda demıssın ya hız gorsellık falan dıe hızda kanunı daha ıyıdır ama fazla hıza gerek yok 100idaeldır 2motorda o hızı gorür tıp olarak kanunı buyuktur cbften yapı olarakda boyur olarakta boy olarakda uzunluk olarakta ama dayanıklılık dersen cbf150tartısılmaz o konuda
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
On armudun 7'si çürükse o armutçudan armut almanı tavsiye etmem :) Kanuni'nin motoru göze daha güzel görünüyor olabilir, ama daha pahalı da olsa Honda çok daha iyi bir motor. Bozulmaması için aşırı dikkat etmene gerek yok çünkü Racer kadar narin değil. Titreşimi neredeyse sıfır, kullanması zevkli, performansı da idare eder. 100'e iki kişiyle bile rahatlıkla çıkabilirsin, zaten bu hacimde motordan 100 üstü hızlar beklemek anlamsız.

Bu arada, ben de 100 binin üstü km yapmış yarım düzine CBF gördüm :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gorebılırsın ben bıse demıyorum sana cbf150 ın en onemlı 2eksıgı bana gore ayakmarsı ve devir hangı mantık motora devır gostergesı koymaz bunu anlamıs deıgılm ama bı kanunı kullancısıyla cbf kullancısını yan yana getırıp tartısamassın bırı der cbf cok rahat vıbrasıon 0 bende derım sana ben aldııgmda %100 du tornada 1saat ugrastım bendede 0 derım hıc farketmez yanı ben cbfın tıpını sevmıorum sen sevıosundur bıse dıyemem ben fıkrımı sundum ama bısey sorucam ben cbf kullandım cok . sen hıc kanunı racer kullandınmı ?
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
40
bende racer var 5000 km. de . şimdiye kadar periyodik bakım haricinde tornavida dahi değmedi. 2008 model 9. ayda trafiğe çıktı ilgileniyorsan uygun fiyata bırakırım.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Racer kullandım, hem de CBF'ten çok önce. Ayak marşının olmaması hiç ama hiç sorun değil, ayak marşına bir yıldır bir defa bile ihtiyaç duymadım, akü bozulmadıkça da ihtiyaç duyacağımı sanmıyorum. Devir göstergesinin olmaması CBF'in bence de en önemli eksiği; ancak bu aşırı büyük bir eksik değil, 2 haftada alışılıyor, ayrıca vites göstergesinin olması acemiler için çok daha avantajlı. Racer'da tornada bir değil on saat uğraşsan da vibrasyonu yenebileceğini sanmıyorum, istersen SerkanADH'ye sor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kullananı baglı tabıkı herkez kendı motorunu over buda bı gercek
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
60'a kadar ikisi başabaş kalkar, sonra 100'e kadar Racer S öne geçer, sonra bozulup sağa çeker :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Düz yolda fabrika çıkışı CBF'le rahatlıkla 110-115'e çıkıyorum, Racer'lar ise 120 civarı bir hız yapıyorlar. Aradaki fark önemsenecek kadar fazla değil. Ayrıca CBF'in torku Racera göre çok daha yüksek, otobandaki hiçbir rampada 90'ın altında düşmüyor.

Racer az biraz daha hızlı, ama özellikle biraz km yapmış olanları hakkaten her an bir yeri dökülecek gibi duruyor. Yolda gördüğünüz racer ve CBF'lere dikkat edin, aradaki kalite farkı bağıracaktır :)

Ben bir yıla yakındır CBF kullanıyorum, 10 bine dayandım, aldığım günden farklı olan kısımları sadece bujisi (8000'de bakımda değişti), ampulü (8000'de bakımda değişti), yağı (her 2000'de bir değişti, bu 5. yağ) ve benzini. Bir arkadaşımın Racer'inde 10 bininci kilometrede değişmeyen tek parçası şasesiydi :mrgreen:

Eğer bozulan şeyleri tamir etmeyi seviyorsan Racer al, motor kullanmayı seviyorsan CBF al :cat:

tamam cbf nin kalitesi tartışılmaz ama racer da bu kadar yerilmez hocam

şu var cbf yakıt cimrisi katalizör fln var , racer da öyle bir sistem yok

cbf ye biner gibi racer a bınılmez dayanmaz cunku o kadar ama yinede o kadar yerılmez o motora bınenlerde var . Herkes bir şeyleri göze alarak motosiklet alıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Racer kullandım, hem de CBF'ten çok önce. Ayak marşının olmaması hiç ama hiç sorun değil, ayak marşına bir yıldır bir defa bile ihtiyaç duymadım, akü bozulmadıkça da ihtiyaç duyacağımı sanmıyorum. Devir göstergesinin olmaması CBF'in bence de en önemli eksiği; ancak bu aşırı büyük bir eksik değil, 2 haftada alışılıyor, ayrıca vites göstergesinin olması acemiler için çok daha avantajlı. Racer'da tornada bir değil on saat uğraşsan da vibrasyonu yenebileceğini sanmıyorum, istersen SerkanADH'ye sor :)

bi kroki cızıp gonderım ıstıosan sana ??? serkan abıde bılır rahat ol onun acıkladıgı teknık var saten benımkı baska bıse ama bılmıosan karısmıcam ama ıstıosan anahtarı koyalım ortaya farketmez ????
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Yaptığım Racer'i yermek değil, bildiğimi sizlerle paylaşmak :) CBF yerine Racer kullansam yine aynı şeyleri yazardım. Kanuni Racer kullanıcıları konusunu başlatan Niceman'ın motoru ilk 1000 km'de 14 kez servise gitti, her gün ayrı yeri bozuldu, çok yakından şahidim. Kanuni'nin bazı modelleri (Tigrina, Windy gibi) kendi sınıflarında Honda'ya cidden rakip olabilecek motorlar, ama Racer ile CBF150'yi kıyaslamak hata.

bi kroki cızıp gonderım ıstıosan sana ??? serkan abıde bılır rahat ol onun acıkladıgı teknık var saten benımkı baska bıse ama bılmıosan karısmıcam ama ıstıosan anahtarı koyalım ortaya farketmez ????

Anahtarı niye koyalım? Racer daha hızlı diyorum zaten :) Ama istersen şöyle bir iddiaya girelim, hangimiz 10 bin km boyunca yetkili servise daha az para verirse anahtarları alsın :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Yaptığım Racer'i yermek değil, bildiğimi sizlerle paylaşmak :) CBF yerine Racer kullansam yine aynı şeyleri yazardım. Kanuni Racer kullanıcıları konusunu başlatan Niceman'ın motoru ilk 1000 km'de 14 kez servise gitti, her gün ayrı yeri bozuldu, çok yakından şahidim. Kanuni'nin bazı modelleri (Tigrina, Windy gibi) kendi sınıflarında Honda'ya cidden rakip olabilecek motorlar, ama Racer ile CBF150'yi kıyaslamak hata.



Anahtarı niye koyalım? Racer daha hızlı diyorum zaten :) Ama istersen şöyle bir iddiaya girelim, hangimiz 10 bin km boyunca yetkili servise daha az para verirse anahtarları alsın :mrgreen:


cbf ile racer kıyaslanamaz zaten . Bende kanuni kullanıyorum yanıma gelip 90 model bir dragstar gelse konuşmam çünkü o motor benımkını on kere öldürür bana hala diyorlar . Ama bunu diyenler kalın kafa bunu alcana cbf 150 alsaydın ya ulan tarzım değil diyorum bu tarz ayaklarını bırak dıyorlar tmm dragstar 650 alsaysın dıyorlar ben 3500 tl yı 10 taksıtle ödedim ben sankı arastırmadım ds lar 6 mılyardan asagı degıl 3500 tl yı 0n ayda ödemişim 6000 tl yi artık kaç ayda öderdim

bakın bunun kaçarı yoooook honda en kral motor ve japon motordur.

bi kroki cızıp gonderım ıstıosan sana ??? serkan abıde bılır rahat ol onun acıkladıgı teknık var saten benımkı baska bıse ama bılmıosan karısmıcam ama ıstıosan anahtarı koyalım ortaya farketmez ????

arkadaşım lütfen hepimiz aklı başında motorcularız anahtarlar cebimizde kalsın

valla konu dışı ama her gün ışıklarda yanıma yaklaşan gerizekalı motorculardan bıktım , hadi kapışalımmı , beni geçebilirmisin . bu gece en güzel cevabı artçım olan babam dedi olm ölmek istiyorsan bu kadar git köprüden atla dedi . Ve ben gaz verdım bı motor soguktu o anda yesıl ısık yandı salak bır fırladı yarıscam sanıp kırmızı yanan tarafta duramayan arabanın altında kalıyordu .
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bu arada, Racer S'in Kanuni'deki fiyatı 3.357 TL, CBF150'nin Honda fiyatı 3.630 TL (bayilerde CBF 3.300'e bulunabiliyor, Racer'i bilmiyorum). İki firma da benzer ödeme seçenekleri sunuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaptığım Racer'i yermek değil, bildiğimi sizlerle paylaşmak :) CBF yerine Racer kullansam yine aynı şeyleri yazardım. Kanuni Racer kullanıcıları konusunu başlatan Niceman'ın motoru ilk 1000 km'de 14 kez servise gitti, her gün ayrı yeri bozuldu, çok yakından şahidim. Kanuni'nin bazı modelleri (Tigrina, Windy gibi) kendi sınıflarında Honda'ya cidden rakip olabilecek motorlar, ama Racer ile CBF150'yi kıyaslamak hata.



Anahtarı niye koyalım? Racer daha hızlı diyorum zaten :) Ama istersen şöyle bir iddiaya girelim, hangimiz 10 bin km boyunca yetkili servise daha az para verirse anahtarları alsın :mrgreen:

sen bana tornada ole bıse olmaz dedın bende yaparım dedım mevzumuz hız yada dayanıklılık degıl ?

Bu arada, Racer S'in Kanuni'deki fiyatı 3.357 TL, CBF150'nin Honda fiyatı 3.630 TL (bayilerde CBF 3.300'e bulunabiliyor, Racer'i bilmiyorum). İki firma da benzer ödeme seçenekleri sunuyor.

ya sonucta bana bı yerde farklı bı klasmanda cbf150 bıyerde farklı bı klasmanda 200racer dıosun bunlar karsı karsıya duramaz bu arada haatımda 1kere denedım motor kac gıtcek dıe kaza yaptım ben bana akıl oldu motorun son hızını gormek gıbı bı amacım yok hıc bır zamanda olmıcak ama trafıge kapalı bı alan bul kanunıyle cbfı karsı karsıya getırelım 100mt verırım sana onden :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Titreşim (vibrasyon) krank tasarımı, motor bağlantıları, silindir tasarımı, çap-strok oranı, şanzıman, her yerdeki rulmanlar gibi onlarca farklı öğeye bağlıdır, dolayısıyla tornada krankı zımparalamakla düzelecek bir şey değildir. O kadar basit olsaydı BMW eski F650GS'lerin hepsinin krankları tornadan geçirmez miydi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada, Racer S'in Kanuni'deki fiyatı 3.357 TL, CBF150'nin Honda fiyatı 3.630 TL (bayilerde CBF 3.300'e bulunabiliyor, Racer'i bilmiyorum). İki firma da benzer ödeme seçenekleri sunuyor.

bana cbr125 mı kanunı racer200mu dersen sana cbr125 derım klasmanları aynı cunku ama genede ben 1.80 boyunda 100kılyoum cbra bınınce cbr granajı deıl sadece tekerlerı gozukuo ve hoslanmıyorum neyse uzatlayalım sen dersın ankara ben derım ıstanbul bunun sonu gelmez

Titreşim (vibrasyon) krank tasarımı, motor bağlantıları, silindir tasarımı, çap-strok oranı, şanzıman, her yerdeki rulmanlar gibi onlarca farklı öğeye bağlıdır, dolayısıyla tornada krankı zımparalamakla düzelecek bir şey değildir. O kadar basit olsaydı BMW eski F650GS'lerin hepsinin krankları tornadan geçirmez miydi?

ya allah askına kardesım lutfen bak saat 1i 40gecıyo bana ısıkları yakıp krokı cızdırme lutfen zımparalamakla alakasız bıse benım dedıgım saten

Titreşim (vibrasyon) krank tasarımı, motor bağlantıları, silindir tasarımı, çap-strok oranı, şanzıman, her yerdeki rulmanlar gibi onlarca farklı öğeye bağlıdır, dolayısıyla tornada krankı zımparalamakla düzelecek bir şey değildir. O kadar basit olsaydı BMW eski F650GS'lerin hepsinin krankları tornadan geçirmez miydi?

bu arada dedıgım ıslemı hangı tornada yaptırırsın bılemem usta kendı ısı olmadıgı surece asla urasmaz buda ayrı sorun mılımetrık ugrascaksın cunku hıc bır usta urasmaz alcagaın parcalar 5ytl tutar ama o usta senden 500kagıt ısterse haklıdır o yuzdednde tornadan bukadar kolay gecmıyo olabılırler
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Titreşiminin olmayışı ve kaliteli oluşu hondadan yana kullanmalısın tercihi.Yok ben titreşim severim ve 10km daha hızlı gitsin dersen kanuni al.Yoldan seni toplarlar sonra :p Şka bir yana istersen kanuni satan birisi ilanınıda bırakmış ona bakabilirsin.Japon markalarından şaşmamanı tercih ederim.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar kesınlıkle her ikiside aslında ayrı sınıflandırılan motorlardır,
bu nedenle bır bırımızı kırmanında anlamı yoktur açıkçası,

racer vıbrasyonlu motordur,düşmüyormu vıbrasyon evet düşüyor ama hısedılmeyecek kadar değil,
yanı cbf kadar düşmüyor tabıkıde,

racer bakıldıgı taktırde birazda şans senden yana olunca emın olun,
servis ücretlerı sadece hondanın iki katı az olacaktır,
çünki biri çin dieri japondur,

ben tamir için servise hiç gitmedim desem yalan olmaz,
motorum 30 bıne yaklaştı artık.
sadece bakımdan bakıma ugradım,

sonuçta ikiside çinden ithal edılen parçaları kullanıyorlar,
buda bir gerçek,
ama nedır biri kalıte oldugundan daha fazla malıyet ile kalıtelı üretim yaptırdığından,
ismini korumak adına japon daha iyidir,
bu tartışılmaz,

ama dizayn tasarı ve bakış açısı her iki motorunda ayrıdır,

Asla Birbirimizi kırmanın anlamı yok bence,
scooter kanuniyi geçerimmi diyor,
tamam kardeş geçersin,
yanı ne gerek var bir birimizi üzmenin,
hepsıde motor kul yapısı allah yapısı degıl,

en ufacık örnek,

ben çin malları arasında durduk yere kendi kendine şasi kırılan görmedim,
fakat GSX-R1000 GİXXER modellerı bıldıgım kadarı ile toplanılıyordu,
imalat hatası oldugundan,

demek istedıgım 600rr ile scooter yarışmaya kalkar 600rr sorun çıkartır o anda stop eder ve scooter kazanır,,,

ne olur pekii?
600 rr bir daha kullanılmazmı??

mantıksız yanı kıyaslamalar,

bence her iki motorda iyidir ve kişi kendi kararlarını kendı verebılecek nıtelıkte olmalıdır kii,
2 tekerlekli araç ile sağlıklı yol alabılsın...

Çok Uzun Oldu Ama Kusura Bakmayın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst