- Katılım
- 1 Kas 2016
- Mesajlar
- 29
- Konu Yazar
- #1
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/171931-r25-basima-gelenler-napayim-satayimmi-yakayimmi-3.html#post4036680
konumu bir okuyun, Ah bir sorun cıksında yamaha türkiyeye selektörle giricem merak etmesinler. Çalıştırdıktan 15 dakika sonra
vites yükseltme ışığı + selektör sönmüyor. öylece duruyor akü kutupbaşlarını bile çıkarıp taktım tam anlamıyla cinnet geçirmiş durumdayım.
Bostancıya gidecektim 3 km gidemeden kaldım böylece servise gidiyoruz.
motor olduğu yerde kendi kendine selektör atıyor çakar gibi Sinirle açtım konuyu
konumu bir okuyun, Ah bir sorun cıksında yamaha türkiyeye selektörle giricem merak etmesinler. Çalıştırdıktan 15 dakika sonra
vites yükseltme ışığı + selektör sönmüyor. öylece duruyor akü kutupbaşlarını bile çıkarıp taktım tam anlamıyla cinnet geçirmiş durumdayım.
Bostancıya gidecektim 3 km gidemeden kaldım böylece servise gidiyoruz.
motor olduğu yerde kendi kendine selektör atıyor çakar gibi Sinirle açtım konuyu