- Konu Yazar
- #1
Merhaba motoruma amerikan park yaptım kontak açılınca çalıştırabiliyorum fakat kpntak kapalıyken çalışmasını istiyorum bunun için geöen 3 kablolu on off kablosunun kablolarını kontak kablolarının 3 ünr taktım düğmeye basınca sorunsux çalıltı ama biraz sonra duman çıkmaya başladı 4lü kablosundan direk çıkardım. Kaç gğndür üstünde uğraşıyorum sizce neden duman çıkardı. Bunun çözümğnü bulamazsam başka şey deniycem