R25 Soru?

Katılım
11 Şub 2024
Mesajlar
13
Merhaba motoruma amerikan park yaptım kontak açılınca çalıştırabiliyorum fakat kpntak kapalıyken çalışmasını istiyorum bunun için geöen 3 kablolu on off kablosunun kablolarını kontak kablolarının 3 ünr taktım düğmeye basınca sorunsux çalıltı ama biraz sonra duman çıkmaya başladı 4lü kablosundan direk çıkardım. Kaç gğndür üstünde uğraşıyorum sizce neden duman çıkardı. Bunun çözümğnü bulamazsam başka şey deniycem
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,644
Motosikleti
Ns200 15"
Şase yaptırmışsınız veya geçen akımı karşılayamayan parça taktığınızdan dolayı olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst