- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi pazarlar diliyorum. Bu sabah eve dönerken yolda kaldım.
Motosikletime bindim, bir dakika kadar ısındı ve yola çıktım. Acelem olduğu için 160'la 10 dakika yol aldım. Yavaşlayıp, vites düşürüp elimi gazdan çekince motor söndü.
10-15 dakika bekledim. Vurdurdum derken olmadı. En son marşa basarken bir anda gaza yüklendim ve yola koyuldum. Devri 3000 üzerinde tutmaya gayret ettim yoksa yine yolda kalıyorum. Videoda çektim, normal şekilde çalışmıyor. Ancak marşa basarken gaz vermem gerekiyor ve elimi çekmemem gerekiyor.
https://youtube.com/shorts/huNOrguJbnI?feature=share
2017 model r25 kullanıyorum. Tüm bakımları zamanında yapılıyor serviste. Bir problemi yoktu. Öyle motosikleti hor kullanan, tek teker yapan bir tip değilim. İşte çok acil durumlarda gaza yükleniyorum. Maksat motosikletin durumu aktarmak arkadaşlar.
Motosikletimin problemi ne olabilir? Rölanti ayarı diye düşündüm ama nette çok çok kötü yorumlar var. Sizlerin fikrini almak isterim. (Ustam öğlen açacak dükkanı, yapabilirsem kendim yapacağım)
Motosikletime bindim, bir dakika kadar ısındı ve yola çıktım. Acelem olduğu için 160'la 10 dakika yol aldım. Yavaşlayıp, vites düşürüp elimi gazdan çekince motor söndü.
10-15 dakika bekledim. Vurdurdum derken olmadı. En son marşa basarken bir anda gaza yüklendim ve yola koyuldum. Devri 3000 üzerinde tutmaya gayret ettim yoksa yine yolda kalıyorum. Videoda çektim, normal şekilde çalışmıyor. Ancak marşa basarken gaz vermem gerekiyor ve elimi çekmemem gerekiyor.
https://youtube.com/shorts/huNOrguJbnI?feature=share
2017 model r25 kullanıyorum. Tüm bakımları zamanında yapılıyor serviste. Bir problemi yoktu. Öyle motosikleti hor kullanan, tek teker yapan bir tip değilim. İşte çok acil durumlarda gaza yükleniyorum. Maksat motosikletin durumu aktarmak arkadaşlar.
Motosikletimin problemi ne olabilir? Rölanti ayarı diye düşündüm ama nette çok çok kötü yorumlar var. Sizlerin fikrini almak isterim. (Ustam öğlen açacak dükkanı, yapabilirsem kendim yapacağım)