R25 Çok Yakıyor Satsam mı? - Ninja 250sl mi Cbr 250 mi?

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
152
Nasil cok yaktiriyosunuz anlamiyorum motoru saticak kadar ? ayni motordan kullaniyorum yeri geliyo her isikta tapa gaz gidiyorum 3.8-4 lt gecmiyo.Her sifirlamamda kullanima dikkat etmedigim zaman karmada da 3.4-3.5 yakiyo.Sakin kullanimda rahatlikla 3 litreyi goruyorum

Hocam nasıl yaktırıyorsunuz okadar ayıptır sorması :) Yani ben çok yakmasından şikayetçi değilim ama benim motor çok değil biraz agresif kullanımda 4.5 ile 4.8 arasında gidip geliyor. Çok sakin kullanırsam belki 3.8 yaktırabiliyorum ama sakin derken 5-6 bin devir aralığı.
ama sattıracak kadarda çok yakmıyor orası ayrı.
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
r25 bu segmentin efendisidir. Çok yakıyormuş? bisiklete bin kardeş.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Reis r25 e şehiriçi 3.5 mi yaktırıyorsun ?

Aynen oyle,abartisiz soyluyorum sehir ici gazlamiyim 3.5 cok rahat yakiyorum.

@sie , 4.1 litreyi daha gecmedi ortalamam

Yalan soyleyecek bi durumum yok yanlis anlasilmasin.Motorum 6 binde 2016 model.

@velitrknn,3.8 i gercekten sehir ici isiklarda redline kalkarsam yakiyorum.Bunlar yol bilgisayari verileri.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
aslında çok sayılmaz ama 125 cc enjeksiyonlu vitesli olanlar daha az yakar. mt 125 gibi
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
çok yakıyor derken kaç litre? benim benzin deposu bu sabah tamamen boşaldı ve şans eseri petrol ofisi dibimizdeydi ve karburatordeki benzin yetti oraya kadar. Tvs Apache'de depoda benzin tamamen bitince kırmızı ışık yanıyor.

549 km yol yaptım 16 litre ile fakat bazen karburator tahliye hortumundan benzin kaçırıyordu ve üşengeçlikten dolayı sıkmadım henüz ve benzin musluğunuda off konumuna getirmediğim için biraz kaçak oldu.

garip bir durum, motor güneş altındayken tahliye hortumundan benzin kaçırıyordu ama çalışırken falan kaçırmıyor. yada gölgede falan kaçırmıyordu.

neyse normal kullanım 16 litre ile 550 km yol yaptım Tvs Apache orta kasa.

16/550 = 0,0290909090909091

0,0290909090909091(kilometre başına yakılan benzin) * 5(benzin fiyatı) = 0,1454545454545455(14,5 kuruş yakmış yani 100 kilometrede 14,5 lira)

0,0290909090909091(kilometre başına yakılan benzin) * 100(100 kilometre) = 2,90909090909091(2,9 litre yakmış)

yani yakıt kaçağı ne kadar oldu bilmem ama yine 3 litrenin altında bir tüketimim olmuş ve bu arada kullanım pek normal sayılmaz yani köklüyorum bazen.

____________________

evet dostum senin tüketimin ne kadar hesapla da çok mu az mı karar verelim.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2017
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Litre değilde km açık sürekli bende. 50 liralık benzinle 200-230 km yapıyorum oda 23-25 kuruş civarı. Sırf bu yüzden satacaksan motoru palio falan al 2 kişi yerine 5 kişi daha hesaplı olur gaz attırırsın arabadakilere : )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst