R25 Çok Yakıyor Satsam mı? - Ninja 250sl mi Cbr 250 mi?

Sie

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
R25 Çok Yakıyor Satsam mı? - Ninja 250sl mi Cbr 250 mi?

İkinci el düşünüyorum ilanlara bakıyorum ninja daha uygun ikinci el fiyatları fakat parça fiyatları kol gibi
Yeşil rengine hastayım kawasaki hayranıyım

Cbr e bakıyorum ikinci el fiyatları yüksek yedek parçası ucuz tasarımı kawasaki ye göre vasat
Ninja nın artçı selesi çok ufak cbr nın ise ideal

Malum 2018 de motor fiyatları çok artacak
Bu sene motoru değiştirmezsem bir daha zor değiştiririm
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Ben ninja kullanmadım fakat formlarda takip ediyorum. Yakıt olarak seni üzer r25 ten aşağı kalmaz ninja. Yakıt olarak diyorum
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
siz motoru parça parça satın alıp evde kendiniz mi bir araya getireceksiniz ki parça fiyatından dem vuruyonuz?
 

Sie

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 BİN LİRA HASAR MI YUHHH :cyclopsan



Arkadaşlar gözüm gibi baktığım motorumla geçen hafta kaza yaptım. önümdeki araç ışık yeşilden sarıya döner dönmez ani fren yaptı. Sabah 7:30 yol bomboş bu arada. Aklı düzgün çalışan biri geçeceği için fren yaptığını görünce şok oldum. Rosso2 ve abs ye rağmen arabaya sol arkadan çarptım. Kaskım ve montum vardı ama dizlik ve ayakkabı günlük kıyafetlerdi. Ayağımda 2 tane kırık var. Dizimde büyük şans sonucu sadece ezilme. Motora da yetkili servis 5 bin TL hasar çıkardı. Arkadan vurduğum için suç bende tabi. Kaza sonrası fotoğrafları yüklüyorum. Aman dikkat edin gözünüzü seveyim. Acemi ve aklı normal çalışmayan çok insan var..

Motorda far, kafa ve sağ grenaj, sağ arka fren pedalı koptu (ayak o an kırıldı sanırım), sağ sinyal kırık vs. bunlar değişecek. Ama arabanın görüntüsü daha vahimdi motorun yanında. Arabaya ve motora bakanlar bu kawasaki neymiş yahu arabayı dağıtmış vb şeyler dediler ama tabi bana giren girdi orası ayrı konu :)

Benim hatalarıma gelince. Her gün kullandığım yol olduğu için oluşan özgüven, dalgınlık ve biraz hız. Daha yavaş gidebilirdim.

Bu arada tecrübeli arkadaşlarıma bir sorum olacak. Bu tip durumlarda fren değilde gazı kapatıp kontra vermeye çalışmak daha güvenli olmaz mı ? Yani önünüzdeki araç ani fren yaptığında ve sağ veya sol şerit boşsa. Ne dersiniz ?

[url]http://i.hizliresim.com/GzLQRr.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/y4b85k.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/6n37P0.jpg[/url]
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Ninja 250sl sahibi olaraktan 250sl derim. Cbr sürmedim,fakat r25 sürdüm r25 ile 0-100 kalktım vs parça kalitesi olaraktan ninjanın parçası her iki motordanda üstün,elinle dokununca bile anlarsın zaten.Parça olarak tabikide pahalı sonuçta kalite:) Ben hiç düşmediğimden parça vs değiştirmedim ama bir yan grenajın 500tl olduğunu söylüyor youtubede ninja 250sl ile motovlog çeken arkadaş.Yakıt olarka cbr 100kmde 3 litre yakıyorsa ninja 3.2 yakıyor aradaki yakıt farkı budur.Performans olarak konuşursak uzun yolda çok iyi değil Cbr ve r25'den malesef yavaş kalıyor. Benim motorum 165te kesiciye giriyor ama stock 250sl ile 181 görenlerde varmış duydum. Ama 0dan 120ye kadar her iki motoruda harcıyor, defalarca r25 ile kalkış yaptık hiç birinde başarılı olamadı. Ben gayet memnunum iyikide ninja almışım diyorum Önceden bu forumda ninja250sl ve r25 sahibi bir kişi vardı.Ve(şimdi r25çiler taşlıcak) ninjanın daha çok zevk verdiğini r25ten daha çok beğendiğini şehir içinde r25in ninjaya göre hantal kaldığını söylemişti.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Nasil cok yaktiriyosunuz anlamiyorum motoru saticak kadar ? ayni motordan kullaniyorum yeri geliyo her isikta tapa gaz gidiyorum 3.8-4 lt gecmiyo.Her sifirlamamda kullanima dikkat etmedigim zaman karmada da 3.4-3.5 yakiyo.Sakin kullanimda rahatlikla 3 litreyi goruyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 tl ninmi peşine düştün r25i satıyorsun? 2 silindirli motor heralde tek lerden çok yakıcak şaşırdınmı bunada ? bencede sat şu an motorlar çok ucuz 2018 de büyük zam gelicekmiş bence sat kurtul
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Nasil cok yaktiriyosunuz anlamiyorum motoru saticak kadar ? ayni motordan kullaniyorum yeri geliyo her isikta tapa gaz gidiyorum 3.8-4 lt gecmiyo.Her sifirlamamda kullanima dikkat etmedigim zaman karmada da 3.4-3.5 yakiyo.Sakin kullanimda rahatlikla 3 litreyi goruyorum

Reis r25 e şehiriçi 3.5 mi yaktırıyorsun ?
 

Sie

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasil cok yaktiriyosunuz anlamiyorum motoru saticak kadar ? ayni motordan kullaniyorum yeri geliyo her isikta tapa gaz gidiyorum 3.8-4 lt gecmiyo.Her sifirlamamda kullanima dikkat etmedigim zaman karmada da 3.4-3.5 yakiyo.Sakin kullanimda rahatlikla 3 litreyi goruyorum

duke 200 ortalamam 3.6 litredi
r25 ortalamam 5 litre civarı
3.5 litre ortalama yakmam imkansız
şehir dışı 3.0 yakıyor r25
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
Cok yakiyor diye ayni segment baska motora gecmek bana biraz garip bir istek gibi geldi acikcasi.

Motoru degistireceginize satacak kadar onemsiyorsaniz bu konuyu kullanim seklinizi degistirirseniz zaten tuketimde alacaginiz motorun seviyesine inersiniz.
Sakin kullanimda 3,5 goren arkadaslar vardi.

Motor cift silindirli, 36 hp, sinifindaki en performansli motosiklet, 7 bin uzeri cok canli, daha cok yakmasi gayet normal. Kaldi ki siz bunlari bilerek almis olmaliydiniz.

Ben 6-7lt gibi cilgin yakiyorum mesela ama ona gore suruyorum, hic sasirmiyorum.
Benzin konusunu kafama takmiyorum cunku 3 senede 12 bin de daha motorum az kullaniyorum. Sizde keske nasil surecekseniz ona uygun bir secim yapsaydiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
51
Mt25 i 7bin devri geçmeden 30 km kullandım trafiksiz otoban o da. 3,6 çıktı. R25 le nasıl 3 litre. Destekli atın azcık
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
2008 model ybr 125 şehir içi 3 litre yakıyorum satıp r25 alayım oda aynı şeyi yakıyormuş:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst