Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar bu firmanın hikayesini bilmeyenler için anlatayım.
bu firmanın sahibi yagoha naruşika bi gün yamahaya motor almaya gidiyor. yamaha hiç ilgilenmiyor, başından savıyor falan zar zor bi r125 aıyor. sonra motoru 300 kmde yatak sarıyor. yamaha üstlenmiyor. s.kerim lan böyle işi deyip komple yamahayı bitirme politikası uygulayarak hep onun motorlarını yapıyor...
(şaka la şaka)
aha burda r125 çakması (arkada)
o bu değil de, herifler çok güsel çakma yapıyor hea.
Ya o değilde, bu motosiklet reklam ve tanıtımlarında, acaba motorun üstüne oturtturdukları adamlar hep 1.40 boyunda mı?
Ben niye motorun üstüne çıkınca onlar gibi durmuyor. Biz üstüne çıkınca sirklerde çocuk bisikletine binen ayılar gibi oluyoruz.