R1 İm geldii erkkeim benim O

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Manyahmısın olim her 2 günde bir yolda kalıyo la adam planetli mobilete bin daha iyi :p:p:p

Bi sigortası atar bi debriyajı biter bi dişli kırar öleme eşşem ölemee:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

bu ne demek la, platinli dmeek istedin sanırsam:cherry:

GKN ım yaza sanada çekelim kanka yeni kasa R1 yansın ortalık
hiç beğenmedim ama sen beğenirsen neden olmasın kanka.

ben gixxer cıyım moruk, bu sene parayı arabaya yatırdık, seneye ola hayrola:wiinkk:

Kıyamammmmm:)
Gel kız gel gezelim:rendeer:

istemess ::miiz::
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
2
Abi hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inş...

Allahın izniyle bende alcam lise bitsin ama scooter :queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ya mert bırak temde gördük marifetlerini:pR1 i fazer gibi kullanmassın umarım yazık olur makinaya:cherry:
ya olim kimsyle yarıştımız yok bizim sen neyin davasını yapıyon ben sana her alanda yani istesem biliyon :cherry::cherry:
25 beygir fark var yedim dio bana smd 125 beygir farkla yne yedim die kasılır bu herif:p:queen::queen:
rezil üsva herif utanmaz ayuu :p
bizi bilen biliyo hasanım :cherry:


yutturursun abi, büyüksün abi, delersin abi:cherry:
sen ne dönek adamsın beaa seni tanıdım güne varya :mrgreen::mrgreen:

er6 yı fazer la deleme, kalk r1 le 98 srad a kafa tut:)
bunlar benden sana:rendeer:
konuş konuş ben seni dinliyom gazla çalışmıyom canem ben 97 oktan :cherry:
Benim Falcon turbomla Bı video cekme zamanı gelmiş :) ...
bekleriz sanda bu yakışır kardeşim

bu ne demek la, platinli dmeek istedin sanırsam:cherry:



ben gixxer cıyım moruk, bu sene parayı arabaya yatırdık, seneye ola hayrola:wiinkk:
altın semer vurmuşlar muhabbeti ama açmayım neyse :mrgreen::mrgreen:


Abi hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inş...

Allahın izniyle bende alcam lise bitsin ama scooter :queen:

saolasın canem
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
mert : motorun kuyruğu daha yan gidiyor düzelttirmemişsin ;) ne zaman düzelttirecen acaba :)

tekrar hayırlı olsun arada bir deneyimlerini felan yaz bizde bilgilenelim ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst