pulsara 30bin lira verilirmi

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Daha geçen gün baktım 27 bin liraydı , bugün 29 bucuklara çıkarmışlar fiyatını, elimde 25 bin lira var fakat bu motora degermi siz tecrübeli abilerimden akıl almak istedim
 
Katılım
13 Ağu 2020
Mesajlar
131
valla kardeşim açık konuşucam normalde tvs apache de 30 bin liralık bi makina değil ama fiatlar malumunuz bugünlerde böyle eğer illa bu parayı gözden çıkardıysan ve niyetin pulsar almaksa kesinlikle tvs rtr 200 tavsiye ederim son karar senin yinede
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
İstediğin şeye bağlı.

Sıfır istiyorsan zaten başka seceneğin yok. O fiyata alınabilecek en iyisi o. CF moto zaten balon, RTR nin gücü düşük.

Ns200 tam f/p motoru, ve insanlar düzgün kullanımda 100bin km'de motor acmadan devam ediyor.

İkinci el seceneğin var ise durum farklı değerlendirilebilir tabi.

Ancak 24 beygir japon motosiklet 50 bin tl olmusken bajaj ın 30 a dayanmasında bir gariplik yok.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
İstediğin şeye bağlı.

Sıfır istiyorsan zaten başka seceneğin yok. O fiyata alınabilecek en iyisi o. CF moto zaten balon, RTR nin gücü düşük.

Ns200 tam f/p motoru, ve insanlar düzgün kullanımda 100bin km'de motor acmadan devam ediyor.

İkinci el seceneğin var ise durum farklı değerlendirilebilir tabi.

Ancak 24 beygir japon motosiklet 50 bin tl olmusken bajaj ın 30 a dayanmasında bir gariplik yok.

benimki 27000 km'de. egzantrik zincirim uzadı ne yapacağız usta :queen:

işyerinin otoparkında dominar 400 gördüm yakından çok seksi makineymiş ya. bi taraflarım kaşınıyor alsam mı diye?

sonra 40k ona para bayılacğaıma 10 yaşında transalp alırım diye düşünüyorum sonra bakıyorum cepte para yok vazgeçiyorum.

geçen instagram'da gördüm, hintli abiler pulsarın silindir kapağını sökmüş, üstüne duke 200 silindir kapağını oturtmuşlar. kimbilir nasıl gidiyor acaba.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bence verilmez ama o paraya alacak başka motor da kalmadı.
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
15,800 tl diye hatırlıyorum 2019 yılı sonuna doğru pulsarın fiyatını.

Hal böyle iken bu ülkede 2020 yılında gerçekleşen enflasyonu %14,6 olarak açıklamaya utanmayanlara da selam olsun. Ülkede net %100'ün üstünde enflasyon var.
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
Kesinlikle verilir. İki ay sonra bakmışsın 40 lira olmuş. 3 Mayıs'ta ikinci Halkbank davası olayı var. Döviz saçma yerlere gelebilir. Ben olsam acele edip alır bir köşeye koyardım. Bu fiyata alınacak başka motor yok zaten.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
o paraya inazuma al keyifle gez. sıfır araç almak akıl kar işi değil bu memlekette.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
benimki 27000 km'de. egzantrik zincirim uzadı ne yapacağız usta :queen:

işyerinin otoparkında dominar 400 gördüm yakından çok seksi makineymiş ya. bi taraflarım kaşınıyor alsam mı diye?

sonra 40k ona para bayılacğaıma 10 yaşında transalp alırım diye düşünüyorum sonra bakıyorum cepte para yok vazgeçiyorum.

geçen instagram'da gördüm, hintli abiler pulsarın silindir kapağını sökmüş, üstüne duke 200 silindir kapağını oturtmuşlar. kimbilir nasıl gidiyor acaba.

seninki de şanssızlık :D

japon alacak param yok, borc harc alsam bakımlarını yedek parçasını halledecek param yok :D

gönül ister tabi japona amerikana binmeyi ama bütçeye göre de cok kasmamak lazım.

Dominar 400e titremiyor diyorlar da tek silindir 400cc alet nasıl titremez hala anlamıyorum
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
4 mart'ta 2020 modelini 26,5 a aldım , aradan 40 gün geçti 30 oldu. Gel çık işin içinden. Alınır abi alınır. bu ülkede bugün cebindeki para neye yetiyosa o alınır yarın öbür gün zaten o aldığınada yetmeyeceği için moral bozulacağına neye yetiyosa onu al derim. Ayrıca pulsar tam bir f/p ürünü.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bence alma az daha koy dominar 250 al derim.pulsar artık tarihi eser oldu yeter yani.adamlar harbi güzel motor yapmış yalan yok şekli şemali gidişi güzel yakışı az yüzünü güldürüyor adamın.ama 2014 den beri aynı kasa bay geldi.bende de 2015 siyah vardı çok memnundum 0km almıştım 8000tl ye.bence dominar 250 gelmesiyle muhtemelen ns200 bitişini yapıcaklar o yüzden az daha sık dominar al almışken derim.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
simdi birde pulsar 250 olayi var. Hintliler yag sogutmali bir motosikletten bahsediyor. Hindistanda direk suzuki gixxer, yamaha yzf25 rakip olarak piyasaya girecek diyorlar.

Sanki pulsar 200 e bay bay diyecez gibi.
 
Katılım
19 Kas 2020
Mesajlar
28
her sene aynı muhabbet, değişmeyen tek şey enflasyon. aklındakini beklettikçe üç beş bin daha koyar üstüne çok kısa zamanda. 30 bin lira verilir mi, sıfır almaksa niyetin paşa paşa verilir. alternatif yok zaten pek.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
geçen senelerde de "pulsara 20 bin verilir mi yeaaa" diyorlardı. ben de 2017 abs'lisini kullanmış biri olarak diyebilrim ki çok zorlamazsan başını ağrıtmaz. Japon kadar dayanıklı değildir bunu bilerek al. bizzat birçok sorun yaşadım sırf yüksek devirli kullandığım için. toplamda 3-4 bin liralık masraf yapmıştım satana kadar. tabi usta hatası da var. yani servisi de japon kadar iyi veya kurumsal değil.

paran varsa düşünme, bekleme. Türkiye'desin unutma. bekleyen zarar eder alan kazanır. mesela geçen sene 40 bin r25'e verilir mi yaa diyenler şimdi 40 bine r25 bulsa üçer beşer alır öyle düşün :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Kurye arkadaşımın motoru bir sefer yağa su karıştırdığı için açıldı (km'sini hatırlamıyorum), motoru da 140.000'de yapıldı. Bu fiyat klasmanındaki bir motosiklet için iyi bir başarım bence...

Ben olsam bugün NS200 alacağıma D250 alırdım.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Kurye arkadaşımın motoru bir sefer yağa su karıştırdığı için açıldı (km'sini hatırlamıyorum), motoru da 140.000'de yapıldı. Bu fiyat klasmanındaki bir motosiklet için iyi bir başarım bence...

Ben olsam bugün NS200 alacağıma D250 alırdım.

yağa su karışınca motor açılmaz. devirdaim tarafından 2 tane keçe var. dıştaki yağa su karışmaması için, içteki suya yağ karışmaması için. dıştan yarım saatte yapılacak bir işti.
 
Katılım
13 Ağu 2020
Mesajlar
131
RTR 200 AL ÖN ARKA ABS ÜSTELİK PULSARDAN DAHA KEYİFLİ DAHA KALİTELİ Bİ MOTOR TEK EKSİĞİ PULSAR KADR GİTMEZ AMA ARADA ABARTTIKLARI KADAR Bİ HIZ FARKI YOK

BUNU HER İKİ MOTORU KULLANMIŞ BİRİ OLARAK SÖYLÜYORUM

1- ÖN ARKA ABS
2- KAYDIRMALI DEBRİYAJ
3- DİGİTAL KADRAN
4- YAĞ SOĞUTMALI
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst