- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Daha geçen gün baktım 27 bin liraydı , bugün 29 bucuklara çıkarmışlar fiyatını, elimde 25 bin lira var fakat bu motora degermi siz tecrübeli abilerimden akıl almak istedim
İstediğin şeye bağlı.
Sıfır istiyorsan zaten başka seceneğin yok. O fiyata alınabilecek en iyisi o. CF moto zaten balon, RTR nin gücü düşük.
Ns200 tam f/p motoru, ve insanlar düzgün kullanımda 100bin km'de motor acmadan devam ediyor.
İkinci el seceneğin var ise durum farklı değerlendirilebilir tabi.
Ancak 24 beygir japon motosiklet 50 bin tl olmusken bajaj ın 30 a dayanmasında bir gariplik yok.
benimki 27000 km'de. egzantrik zincirim uzadı ne yapacağız usta :queen:
işyerinin otoparkında dominar 400 gördüm yakından çok seksi makineymiş ya. bi taraflarım kaşınıyor alsam mı diye?
sonra 40k ona para bayılacğaıma 10 yaşında transalp alırım diye düşünüyorum sonra bakıyorum cepte para yok vazgeçiyorum.
geçen instagram'da gördüm, hintli abiler pulsarın silindir kapağını sökmüş, üstüne duke 200 silindir kapağını oturtmuşlar. kimbilir nasıl gidiyor acaba.
Kurye arkadaşımın motoru bir sefer yağa su karıştırdığı için açıldı (km'sini hatırlamıyorum), motoru da 140.000'de yapıldı. Bu fiyat klasmanındaki bir motosiklet için iyi bir başarım bence...
Ben olsam bugün NS200 alacağıma D250 alırdım.