- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar bir kac soru birden sormak istiyorum ayri konu acmayayim.
1) Bugun artçım ile eve dönerken gazi 2. Viteste kökledim ama teklemeye basladi motor hemen eve gidip artcimi indirdikten sonra tek basima denedim yine gazi kokleyince belli bi hizdan sonra tekledi tekrar acildi. Benzinciye gittim acaba benzinden midir diye ( benzin gostergesinde 0 cubuk vardi ama depoda baya benzin vardi) adama sordum benzin almadan bu gaza basinca tekliyor benzin az diye mi dedim, hayir hocam karburotordendir yada buji meme yapmistir dedi. Sonra yinede bi 20 liralik ver abi dedim, yagli mi.yagsiz mi dedi, abi bilmiyorum hep burdan aliyorum dedim. Sonra ordan yetkiliye benzeyen bir abiye seslendi motorlardan anliyor sanirim bu motora yagli mi yagsiz mi benzin konuyor dedi onda markasi ne dedi bajaj dedim, onlar yagli benzin oluyor dedi. Ama bunarkadas yagsiz aliyormus diyince yeni modelse yagsiz olur dedi. Bende 2016 abi dedim, o zaman yagsiz bu dedi. Neyse bu yetkili abiyede sordum dayi bu tekliyor gaza yuklenince nedendir dedim, benzindendir kardes. Benden duymus olma ama bazi benzinciler 97 oktan yerine 95 oktan satiyorlar o yuzden sikinti oluyor dedi bizde oyle bisey olmaz biz 97 oktan satiyoruz dedi. Bende eyvallah abi dedim benzini koydum tekleme sorunu gitti.
Sorum şu;
- Bu gaza yuklenince tekleme sorunu benzin az diye mi olmustur?
- Yagli ve yagsiz benzin arasinda fark ney? Hangisini kullanmaliyim?
- Birde motorum rodajdan cikti cok iyi bakmaya calisiyorum bakimlarini yaptirdim ara sira boyle isiklardan kalkarken falan gaza yuklenmeyi seviyorum 120 ye kadar bazen motorun anasini s...niz isigi yaniyor devrin yaninda ki bi sikinti olur mu? Surekli kesicide kullanmiyorum.
1) Bugun artçım ile eve dönerken gazi 2. Viteste kökledim ama teklemeye basladi motor hemen eve gidip artcimi indirdikten sonra tek basima denedim yine gazi kokleyince belli bi hizdan sonra tekledi tekrar acildi. Benzinciye gittim acaba benzinden midir diye ( benzin gostergesinde 0 cubuk vardi ama depoda baya benzin vardi) adama sordum benzin almadan bu gaza basinca tekliyor benzin az diye mi dedim, hayir hocam karburotordendir yada buji meme yapmistir dedi. Sonra yinede bi 20 liralik ver abi dedim, yagli mi.yagsiz mi dedi, abi bilmiyorum hep burdan aliyorum dedim. Sonra ordan yetkiliye benzeyen bir abiye seslendi motorlardan anliyor sanirim bu motora yagli mi yagsiz mi benzin konuyor dedi onda markasi ne dedi bajaj dedim, onlar yagli benzin oluyor dedi. Ama bunarkadas yagsiz aliyormus diyince yeni modelse yagsiz olur dedi. Bende 2016 abi dedim, o zaman yagsiz bu dedi. Neyse bu yetkili abiyede sordum dayi bu tekliyor gaza yuklenince nedendir dedim, benzindendir kardes. Benden duymus olma ama bazi benzinciler 97 oktan yerine 95 oktan satiyorlar o yuzden sikinti oluyor dedi bizde oyle bisey olmaz biz 97 oktan satiyoruz dedi. Bende eyvallah abi dedim benzini koydum tekleme sorunu gitti.
Sorum şu;
- Bu gaza yuklenince tekleme sorunu benzin az diye mi olmustur?
- Yagli ve yagsiz benzin arasinda fark ney? Hangisini kullanmaliyim?
- Birde motorum rodajdan cikti cok iyi bakmaya calisiyorum bakimlarini yaptirdim ara sira boyle isiklardan kalkarken falan gaza yuklenmeyi seviyorum 120 ye kadar bazen motorun anasini s...niz isigi yaniyor devrin yaninda ki bi sikinti olur mu? Surekli kesicide kullanmiyorum.