- Konu Yazar
- #1
Arkadşlar foruma nette gezinirken dek geldim süper bi forum aradığım her cevabı buldum. Ve şimdide benim milattan kalma puch motorsiklete klasik ateşleme sistemi yerine elektronik ateşleme sistemi yapmayı düşünüyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/13135-elektronik-atesleme-devresi.html
Link deki devreyi yaptım. ancak kafama takılan bir kaç soru var üstat lara danışmak istedim. henüz motorsiklete takmadım
1 - Şimdi puch motorda akü olmadığı için aküyü koltugun altına yerleştirdim. devreyide. şimdi motoru çalıştırdığımız da sürekli olara k elektiriği aküden kullanacak ve akü zayıfladıkça ateşlemede azalacak yarı yolda bırakmaması için buna ne gibi bir sarj yapmam lazım.
2 - Bi de ilk olarak motorsikleti çalıştırma seklim nasıl olacak. Yani devreyi çalıştırdıktan sonramı normal motorsikleti çalıştırdığımız gibi ayaklamı çalıştıracağım.
Bu sorunlara bi çözüm bulalirsek motorsiklete takmayı düşünüyorum. Yoksa olurha iyi kötü işimi gören motor var onu da bozmayım.
Cevaplarınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/13135-elektronik-atesleme-devresi.html
Link deki devreyi yaptım. ancak kafama takılan bir kaç soru var üstat lara danışmak istedim. henüz motorsiklete takmadım
1 - Şimdi puch motorda akü olmadığı için aküyü koltugun altına yerleştirdim. devreyide. şimdi motoru çalıştırdığımız da sürekli olara k elektiriği aküden kullanacak ve akü zayıfladıkça ateşlemede azalacak yarı yolda bırakmaması için buna ne gibi bir sarj yapmam lazım.
2 - Bi de ilk olarak motorsikleti çalıştırma seklim nasıl olacak. Yani devreyi çalıştırdıktan sonramı normal motorsikleti çalıştırdığımız gibi ayaklamı çalıştıracağım.
Bu sorunlara bi çözüm bulalirsek motorsiklete takmayı düşünüyorum. Yoksa olurha iyi kötü işimi gören motor var onu da bozmayım.
Cevaplarınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.