R Rokko1500 Katılım 23 Tem 2011 Mesajlar 17 3 Ağu 2011 Konu Yazar #1 Sınavdan aldıgım puanlar bunlar fakat aöf 4 veya 2 yıllık için kayıt yaptırabılırmıyım.Bölümüm tm. aöf kayıt ıcın ne yapmam .gerekır.
Sınavdan aldıgım puanlar bunlar fakat aöf 4 veya 2 yıllık için kayıt yaptırabılırmıyım.Bölümüm tm. aöf kayıt ıcın ne yapmam .gerekır.