- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 1,021
kalıp olarak hondanın ölçülerinde pcx daha kalıplı yer alıyor onun haricinde uzunlukta bile ps150 daha uzun ama şaşırtan kalıp meselesi oldu inceledim meğer o kalıp pcxte ayak konulan yerin kalınlığıymış orada bi çıkıntı var altta onun genişliği:mrgreen: onun haricinde ince ve gidon aşağıda göstergeler en aşağıda yer alıyor binince
bence hiç lüxs kaçmaz millet deli gibi 250 sınıfında iddalı motor olmadığından xciting ve gts 250 aldı.sonrada parçaları çok çabuk soldu xcitinglerdede deli gibi debriyaj sesi patlak verditıpkı ps150 de olduğu gibi:mrgreen:
herkez bu günlerde xmax 250 dönüyor yenilendi harika oldu
xenter 150 ise bizim honda nın kazık attığı ses problemiydi bazılarının f1 aşığıydı gibi sorunlarını yapmadan sorunsuz kullanılabilecek bir motor olarak görüyorum.pcx ti yok ps di yok çinde yapılan aprilla screbeo ydu bunlara dönüp bakmayın bile
bu pcx ve ps 150 nin klasmanında
yamaha xenterde var ve daha üstün
maxi düşünülürse sym joyride 200i de bu klasmanın cok az abisi
sym hd evo 200 var büyük jantlı tipi az çirkin ama oda ideal motor
pcx parasına göre performansı az
bu klasmanda 1 numara xenter