AYDEMİR Gaziantep İl Temsilcisi Katılım 10 Mar 2006 Mesajlar 1,529 31 Tem 2008 #21 geçmiş olsun* onur* kardeşim* umarım cıddı* bir* durum* söz* konusu* degildir acil* şifalar
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 31 Tem 2008 #22 Geçmiş olsun onur. Umarım kalıcı bir saglık sorunun olmaz. Bu arada kaza nasıl olmuş bilen var mı? Son düzenleme: 31 Tem 2008
msoysarac Katılım 22 Eki 2006 Mesajlar 697 31 Tem 2008 #24 Çok büyük geçmiş olsun , hayati bir tehlike olmadığı cok cok güzel. allah beterinden korusun... acil şifalar diliyorum...
Çok büyük geçmiş olsun , hayati bir tehlike olmadığı cok cok güzel. allah beterinden korusun... acil şifalar diliyorum...
CBF150 Katılım 12 Mar 2007 Mesajlar 1,129 31 Tem 2008 #25 Onur büyük geçmiş olsun.:rendeer:Allah acil şifalar versin.İnşallah son kazan olur.
Ümit3 Katılım 30 May 2006 Mesajlar 962 31 Tem 2008 #26 Geçmiş olsun Onur.. Şu başlıkları daha özenle açarsak daha iyi olucak.. Durumu ve kaza hakkında azda olsa bilgisi olan kimse yokmu?
Geçmiş olsun Onur.. Şu başlıkları daha özenle açarsak daha iyi olucak.. Durumu ve kaza hakkında azda olsa bilgisi olan kimse yokmu?
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 31 Tem 2008 #29 Geçmiş olsun ; Allah beterşnden saklasn !
headquarters Katılım 10 May 2007 Mesajlar 729 31 Tem 2008 #30 Geçmiş olsun gelişmeleri bildirsinler yakında olanlar bi zahmet
bboy_iced Katılım 7 Tem 2005 Mesajlar 417 31 Tem 2008 #31 Çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin.:rendeer:
thedentist Katılım 11 Nis 2006 Mesajlar 186 31 Tem 2008 #32 geçmiş olsun...bazen dikkat etmek de yetmiyo malesef...
praetorian Katılım 4 Ağu 2005 Mesajlar 3,759 31 Tem 2008 #33 Onur çok geçmiş olsun!! şu an için iyi olman sevindirici..
OrjinAli Katılım 4 Eyl 2006 Mesajlar 166 31 Tem 2008 #34 dostum onur Allah acil şifalar versin ne oldu yaa nazar değidi. Geçmiş olsun
T tufanbaydemir Katılım 25 Haz 2006 Mesajlar 220 31 Tem 2008 #37 Büyük geçmiş olsun, durumunun iyi olmasına sevindirici :rendeer:
ErTech Katılım 12 Eyl 2006 Mesajlar 1,676 31 Tem 2008 #40 Çok geçmiş olsun.... en kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle... :rendeer: