- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #1
ARKADAŞLAR BOT SATILMIŞTIR! BİLGİNİZE...
PROBIKER 41 NUMARA MOTOSİKLET BOTU
Yurtdışından getirttiğim ancak ayağıma küçük gelen, hiç giyilmemiş botu satıyorum. Bot kışlık olup, su geçirmemektedir. Baharda da giyilebilir. Bir numara büyüğünü getirttim.
Fiyatı : 120 YTL
PROBIKER 41 NUMARA MOTOSİKLET BOTU
Yurtdışından getirttiğim ancak ayağıma küçük gelen, hiç giyilmemiş botu satıyorum. Bot kışlık olup, su geçirmemektedir. Baharda da giyilebilir. Bir numara büyüğünü getirttim.
Fiyatı : 120 YTL