usta makına sıyah renkte daha super duruo bence sıyah renke boya attırma ımkanın warsa durma bıle bı dk
bunun fiyatı nedir arkadaşlar
Ön çamurluğa ne oldu? Arka amörtisörü kroslarınki ilemi değiştirdin...
dandik bu motor daandik ybr 0,20 bile buna 10 basar
bu arada sağ tarafındaki amblem BMW ye benziyor:S:silent:
Üstteki orijinal resme tam bakmadın sanırım...Bende bu motordan kullanabiliyorum ve motora yapılabilecek ve çoğu racer200 kullanıcısının dikkatini çekecek en iyi modifiye bu bence...Çünkü motosikletin orjinal amortisörüyle oynayarak arkasını kaldırmak mümkün değil yani bir sürü küçük detayla oynamanız gerekiyor...Bence bu motora harika olmuş bu görünüm eline sağlık:rendeer:
ellerine saglık güzel olmuş
dandik bu motor daandik ybr 0,20 bile buna 10 basar
bu arada sağ tarafındaki amblem BMW ye benziyor:S:silent:
ya 2000 liram var daha fazlasını kessen çıkmaz bana bir motor alalım ya yardım edin
:salut:
pekı kuyruk yukselınce noluyo dahamı ıyı gorunuyo yanı![]()