Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunu da Porsche'a soyluyor ya... ironi dibe vurmus durumda.
Porsche isimlendirmesinde "turbo" ibaresi hakiki anlamini yitireli cok oldu. Eskiden 911 vardi. Iyi arabaydi. Ancak turbo versiyonu super araba gibiydi, fiyati da, kendi de. Ancak uzun suredir Porsche modellerinin ismindeki "Turbo" ibaresi motorun ozelligini degil, sadece aracin daha guclu versiyonu oldugunu ifade ediyor. Mesela Boxster serisinin tumunun motoru turbolu, ancak sadece guclu modellerinin isminde "Turbo" geciyor. Ayni klasifikasyonu elektrikli arabalar icin de kullanmayi dusunmusler demek ki, dalga gecilmeyi goze alarak...
Bu arada Elon Musk'in dalga gecmesi stratejik, cunku direk Tesla'yi hedef almis durumda Porsche. Ama Tesla hala daha ozellikli ve daha ucuz. Ancak Porsche daha prestijli ve muhtemelen daha iyi uretilmis. Lakin Tesla daha iyi araba su an kagitta ve pratikte. Sadece autopilot ozelligi bile fark olusturmaya yeter.