Porshe İlk Elektrikli Modelini Tanıttı Adı İse Türk : Taycan evet Taycan..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) super kapak yapmis :)

Bunu da Porsche'a soyluyor ya... ironi dibe vurmus durumda.

Porsche isimlendirmesinde "turbo" ibaresi hakiki anlamini yitireli cok oldu. Eskiden 911 vardi. Iyi arabaydi. Ancak turbo versiyonu super araba gibiydi, fiyati da, kendi de. Ancak uzun suredir Porsche modellerinin ismindeki "Turbo" ibaresi motorun ozelligini degil, sadece aracin daha guclu versiyonu oldugunu ifade ediyor. Mesela Boxster serisinin tumunun motoru turbolu, ancak sadece guclu modellerinin isminde "Turbo" geciyor. Ayni klasifikasyonu elektrikli arabalar icin de kullanmayi dusunmusler demek ki, dalga gecilmeyi goze alarak...

Bu arada Elon Musk'in dalga gecmesi stratejik, cunku direk Tesla'yi hedef almis durumda Porsche. Ama Tesla hala daha ozellikli ve daha ucuz. Ancak Porsche daha prestijli ve muhtemelen daha iyi uretilmis. Lakin Tesla daha iyi araba su an kagitta ve pratikte. Sadece autopilot ozelligi bile fark olusturmaya yeter.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine mi ayni durum? @gelecek nickli arkadas sayili is adamlarimizdan birinin oglu olaraktan kendini ispat etmek istiyor lakin tam olarak nasil yapacagini bilmiyor... Munasip bir cozum de onerdim ama cok orali olmadi malesef.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Yine mi ayni durum? @gelecek nickli arkadas sayili is adamlarimizdan birinin oglu olaraktan kendini ispat etmek istiyor lakin tam olarak nasil yapacagini bilmiyor... Munasip bir cozum de onerdim ama cok orali olmadi malesef.



sayılı iş adamının zımbırtısı kendisi ama actıgı konuya bak.
kusura bakmasın da o kadar zengin olsam gidip forumdan 30bine motor önerin diye yalvarmam.

Muhtemel arkadaş şizofreni.


Herkese merhaba iyi forumlar. ben Cihangir 20 yaşındayım. İstanbulda üniversite okuyorum toplu taşımanın kısıtlamalarından kurtulmak ve artık kafamın estiği yerlere gidebilmek için motosiklet almaya karar verdim. %50 asfalt %50 arazi kullanımım olacak o yüzden direk Tenere 660 düşündüm ama fiyat kilometre olarak biraz yüksek geldi. Uyguna denk getirmek için piyasa takibi yapmak gerekiyor. bu motorun benim için eksi sayılabilecek tek kısmı 5 vites olması. Onun dışında 35kw güç ve 58nm Torku ile A2 ehliyet sınıfının en güçlü motoru.

CRF250, wr250 de düşündüm ama biraz güçlü olsun istiyorum. Crf zaten CBR 250 motoru kullanıyormuş cbr250 kullanmıştım bana güç olarak biraz gariban gelmişti beklentimi karşılamadı. Normal yolda giderken ani kararla yoldan çıkıp araziye girebilme özgürlüğü arıyorum. Arazi işin içine girince fazla seçenek kalmıyor galiba tavsiyelerinizi bekliyorum.

R25
Mt25
KTM Duke 390
Cbr500r gibi motosikletleri düşünmüyorum boyum 187 93 kiloyum bu motosikletlere sığamıyorum bariz şekilde altımda sırıtıyor.
Bu arada tecrübe olarak sıkıntım yok.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Yine mi ayni durum? @gelecek nickli arkadas sayili is adamlarimizdan birinin oglu olaraktan kendini ispat etmek istiyor lakin tam olarak nasil yapacagini bilmiyor... Munasip bir cozum de onerdim ama cok orali olmadi malesef.

Daha önce müşerref olamamıştım zat-ı şahaneleriyle ne yapalım :D Çözüm önerinde çok haklısın :D Allahta seni güldürsün iyi güldüm :D
 
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
303
Adamlardan vergi alalım türk ismini kıullanıyorlar sonuçta. Hatta elektriğini de biz satalım. :queen:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
o değil de malum sahıs "tum muhendıslıgını ve tasarımını biz yaptık onlar sahiplendi" dese inanacak kesim var :queen:
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
o değil de malum sahıs "tum muhendıslıgını ve tasarımını biz yaptık onlar sahiplendi" dese inanacak kesim var :queen:[/QUOT

Kesinlikle katılıyorum.+1

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

o değil de malum sahıs "tum muhendıslıgını ve tasarımını biz yaptık onlar sahiplendi" dese inanacak kesim var :queen:

kesinklikle +1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst