Polisin en acı görevi

Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
allah rahmet eylesin.ailesine ve yakınlarına sabır versin.
arkadaşlar çok fazla dikkat etmemiz gereken bir yer trafik.maalesef bizi adam yerine koymadıkları için hep bu olaylar yaşanıyor.genci sıkıştırıp kaçan adam ne halt ediyordur kimbilir.yatağında rahat uyumasın o dengesiz....şimdi ağzım bozulacak.. :pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst