- Katılım
- 21 Şub 2009
- Mesajlar
- 4,029
Evet Organizasyon Olsaydı Tabi Daha ıyı Olurdu .fakat Benimki özeleştırı Olacak Polisimizin özellıkle Yenılerın Daha Cok Iletişimdesteğine Ihtiyacları Ve Iyi Bir Gözlemci Olabılmelerı Gerekıyor .dil ,anlamak,anlatmak,hal Ve Hareketlere Göre Davranmak Artık Gecmişte Değiliz önce Vatandaş Gibi Görüp Sonra şüphelı Gibi Bakmak Sonrada Yardımcı Olmak Bağımında Hızmetlı Gibi Hizmet Etmek Gerekıyor .kaldıkı Suçlu Değilsiniz Ne Olurdu .senın Gününü Kutlamaya Gelmiş üzerındekı ünıformaya Saygı Duyup Elıne Bayrağı Kapmış Gelmişim Biraz Nazık Olsaydın Ne Olurdu Ben Anlayışlıyım Anladım Ama Artcı Olan Oğlum Anlamadı Ama Yınede Ben Yarım Saat Hevesi Kursağında Kalan Oğluma Dil Döküp Anlatmaya Calıştım