Polis memuru doğduğu gün şehit oldu

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
bİZ MOTORCULARIN KADERİDİR BU
ÖLÜMLE İÇİ İÇE YAŞAMAk.
KABULLENMİŞİSZDİR ,
ÖLÜMÜN İKİ TEKER ÜZERİNDE OLMASINA,
YA GERİDE BIRATIKLARIMAZA?

ARZUYLA YANAR İÇİMİZDE HİSSETMEYİ O ÖZGÜRLÜĞÜ
BASARIZ GAZA ,İSTERİZ O GÜCÜ..
BÜYÜKTÜR İÇİMİZDE Kİ MOTOR SEVDASI,
BİZ TÜRK MOTORCULARIYIZ,
ÖLÜME BİLE MEYDAN OKURUZ..
AMA,
YA GERİDE BIRAKTIKLARIMIZ?

alLAH AİLESİNE SABIRLAR İHSAN EYLESİN RUHLARI ŞAAD OLSUN...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst