Polis ceza kesmek yerine kask hediye etti

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Düzce İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Müdürlüğü ekipleri, Anıt Park’ta kask takmayan motosiklet sürücülerine yönelik uygulama yaptı. Kask takmayan motosiklet sürücüleri durdurularak üzerinde ’Düzce Emniyet Müdürlüğü’nün armağanıdır’ yazılı mavi renkli kasklardan hediye edildi. Polisler, motosiklet sürücülerinin kaskları takmasına da yardımcı olurken, kazalarda hayat kurtaran kaskı kullanmaları konusunda uyarıda bulundu. Ceza yerine kask hediye edilen sürücüler ise polislere teşekkür ederek motosiklet kullanırken kask takacaklarını söyledi.

Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürü Zekeriya Baran, insanları kask takmaya teşvik etmeye çalıştıklarını söyledi. Baran, "Son zamanlarda birçok kaza meydana geliyor. Önlem almazsanız hayatınız tehlikeye girer. Bizim bu uygulamayı yapmaktaki amacımız motorlu sürücülerin kask takma oranını arttırmak. Kazalara yüzde 20 motorlu araçlar sebebiyet veriyor. Bu uygulama ceza değil, bilinçlendirmek için kask dağıtıyoruz. Amacımız bilinçlerini üst düzeye çıkarmak" dedi.


Kaynak:Hürriyet
 

Ekli dosyalar

  • 13913117.jpg
    13913117.jpg
    23.6 KB · Görüntüleme: 8,999
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst