- Katılım
- 7 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,124
- Konu Yazar
- #1
Düzce İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Müdürlüğü ekipleri, Anıt Parkta kask takmayan motosiklet sürücülerine yönelik uygulama yaptı. Kask takmayan motosiklet sürücüleri durdurularak üzerinde Düzce Emniyet Müdürlüğünün armağanıdır yazılı mavi renkli kasklardan hediye edildi. Polisler, motosiklet sürücülerinin kaskları takmasına da yardımcı olurken, kazalarda hayat kurtaran kaskı kullanmaları konusunda uyarıda bulundu. Ceza yerine kask hediye edilen sürücüler ise polislere teşekkür ederek motosiklet kullanırken kask takacaklarını söyledi.
Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürü Zekeriya Baran, insanları kask takmaya teşvik etmeye çalıştıklarını söyledi. Baran, "Son zamanlarda birçok kaza meydana geliyor. Önlem almazsanız hayatınız tehlikeye girer. Bizim bu uygulamayı yapmaktaki amacımız motorlu sürücülerin kask takma oranını arttırmak. Kazalara yüzde 20 motorlu araçlar sebebiyet veriyor. Bu uygulama ceza değil, bilinçlendirmek için kask dağıtıyoruz. Amacımız bilinçlerini üst düzeye çıkarmak" dedi.
Kaynak:Hürriyet
Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürü Zekeriya Baran, insanları kask takmaya teşvik etmeye çalıştıklarını söyledi. Baran, "Son zamanlarda birçok kaza meydana geliyor. Önlem almazsanız hayatınız tehlikeye girer. Bizim bu uygulamayı yapmaktaki amacımız motorlu sürücülerin kask takma oranını arttırmak. Kazalara yüzde 20 motorlu araçlar sebebiyet veriyor. Bu uygulama ceza değil, bilinçlendirmek için kask dağıtıyoruz. Amacımız bilinçlerini üst düzeye çıkarmak" dedi.
Kaynak:Hürriyet
Ekli dosyalar
Moderatör tarafında düzenlendi: