plastik mont :)

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar pendikten yalovaya geçmeden önce biraz dolaşayım dedim pendikte orda yeraltında bir pasaj var oraya girdim orda repsol gibi motsiklet montu gördüm 50 ytl dedi plastik gibi bir dış yüzeyi vardı ama çok hoştu bana uygun beden olmadığı ve zamanım olmadığı için inceleyemedim ama hep aklımda şimdi acaba o monttan nerde bulabilirim. Çok basit bir monttu dışı sanki plastiktendi acayip esneyebilen bir yapısı vardı ve respol deri montun birebir aynısı idi.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
dostum büyük ihtimalle o montun korumaları yoktur,

önümüzdeki ay fuardan 70 80 ytl ye tam korumalı mont alabilirsin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst