- Katılım
- 27 Mar 2022
- Mesajlar
- 29
- Konu Yazar
- #1
Selamın aleyküm bende plakasız faturalı motorsiklet var onu satarken nasıl satmalıyım
Sadece ceza yok.Plakasız,ruhsatsız motosiklet satmanız için önce geç ruhsat çıkarma cezasını (400-500 TL civarı olması lazım.)ödeyeceksiniz.Sonrasında ;
Noter Trafik Tescil İşlem Bedeli
Trafik Sigortası
Plaka Basım Ücreti
Bunlara ek olarak 3 yılı geçmişse işin içine muayene girer mi bilgim yok.Şimdiden geçmiş olsun.En baştan plaka ruhsat niye çıkarmadınız?