Plakamı Düşürdüm Ne yapmalıyım ?

Katılım
8 Eyl 2011
Mesajlar
34
Arkadaşlar plakam düştü ve kayboldu ne yapmam gerktiğini söyleyebilirseniz memnun olurum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
yok bi reklamcı tabelacı falan git yada sahibinnden. com üzerinden satın alabilirsin kimlik mi bu ilan versin :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
benim bildiğim tabelacıda falan yaptırılan plakalar geçersiz ve cezası var

En iyisi bir trafik şubeye gidip danışmak
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Trafık Müşavirliğine Gidiyorsun ve form hazırlatıyorsun (plakamı kaybettin yenilenecek dersen yardımcı olurlar)
sonrasında aracını alıp muayene istasyonuna gidiyorsun ve aracının motor ve şasi numaralarını teyid ettirip bu numaralara bu plaka aittir diye kağıt verıyorlar,
o kağıdı alıyorsun ve trafik şubeye gidiyorsun,
onlarda o kağıdı alıp başka kayıt verıyorlar ve plaka bastırmaya gidiyorsun,
ben bunları yaptırırken plada sanıyorum 8 veya 8.5 liraydı...

Şimdi bilgim yok,
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Trafık Müşavirliğine Gidiyorsun ve form hazırlatıyorsun (plakamı kaybettin yenilenecek dersen yardımcı olurlar)
sonrasında aracını alıp muayene istasyonuna gidiyorsun ve aracının motor ve şasi numaralarını teyid ettirip bu numaralara bu plaka aittir diye kağıt verıyorlar,
o kağıdı alıyorsun ve trafik şubeye gidiyorsun,
onlarda o kağıdı alıp başka kayıt verıyorlar ve plaka bastırmaya gidiyorsun,
ben bunları yaptırırken plada sanıyorum 8 veya 8.5 liraydı...geçen sene bende kaybettim aynı işlemleri yaptırdım arkadaşımızın dediği gibi aynen

Şimdi bilgim yok,
geçen sene bende kaybettim aynı işlemleri yaptırdım arkadaşımızın dediği gibi aynen
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
trafik müşavirligine ruhsatınla beraber gidiyorsun plakam kayboldu diyorsun,
80 tl karşılıgında 2 gün sonra alıyorsun.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
çalıştığın yerde günlüğün 25 liraya gelıyorsa sevmiyen,
3 günlük yevmiye (ücret) 75 lira tutar,
kendın ugrasırsan ve trafık şübe,,tüv muayene ıstasyonu, plaka basımhanesı olarak kendın gezersen eger,
sanıyorum 15 lira doldurulan form,
hadi 20 lira dolaşmada yaktıgın benzın desek (ist bı uçtan bi uca o kadar yakmaz)
10 lirada plaka basım ücreti desek,
15+20+15:50,
sana kalan para 30 lira.

onunlada kendıne kilit veya yağmurluk vs bişiy alırsın,
bunları yaptırman en fazla 2...3 saatini ya alır ya almaz...
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
3
Aynı durum daha bugün başıma geldi (27/3/2017) Trafik Tescile gittim ve kayıp çalıntı dilekçesi doldurmam gerektiğini, ruhsat ve plakanın yenileneceği söylendi. Fiyat olarak 250tl ve plaka bastırma ücreti de +15 tl olarak masraf çıkarttı.
 
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
382
Aynı durum daha bugün başıma geldi (27/3/2017) Trafik Tescile gittim ve kayıp çalıntı dilekçesi doldurmam gerektiğini, ruhsat ve plakanın yenileneceği söylendi. Fiyat olarak 250tl ve plaka bastırma ücreti de +15 tl olarak masraf çıkarttı.

Dogrusu bu guvenlık gerekcesı ıcın artık plaka ruhsat yenileniyor.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Motorsikletlerde plaka kaybolunca ruhsat ve plaka yenileniyor.araçlarda ise bir tanesi kaybolunca dilekçe ile trafiğe gidiyorsun size plaka basi mi için kağıt veriyorlar yeni plaka yi bastiriyorsun
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
standart plaka ölçü ve yazı stilinde mühürlü plaka basıyorlar internette 20-25 liraya onlardan bastır tak başka türlü ruhsat değişimine gidersin.
 
Katılım
8 Ağu 2017
Mesajlar
0
Selamlar,
08.08.2017 son bilgidir.Aşama aşama anlatayım.
-Öncelikle bağlı bulunduğunuz ilçe trafik tescilden e-randevu almalısınız..istanbul için randevu linki..http://e-randevu.istanbul.pol.tr/randevuApp/
-diyelim ki konu acil ben üsküdardan aldım,sabah gittim elimdeki rendevu kağıdını uzaktan gösterdim ,bakmadı bile işleme başladı..Anlarsa inanın bilmiyordum seyahat çıkacağım lütfen deyin hallederler..
-Yanınınza ruhsat aslı,fotokpopisi,KİMLİK(ehliyet değil) aslı ve fotokopisi ile gidin..Bina karşılarında mutlaka oluyo ama pembe trafil tescil dosyası da edinin mutlaka..
-2 adet belge koyuyor önüne veznedeki görevli,88 tl alıyor..hazır olur plakanız ve ruhsatınız komple değişiyor:(:( veznedeki abiye küçük bir kağıt yazın özel bir plaka alabilirmiyim diye uzatın belki işe yarar:)
-ben bugün sabah başvurdum hemen çıkışta eminyet karşısında plaka bastırdım, ruhsatı yarın öğleden sonra alacağım..
-gelelim trafik sigorta ve kasko ya..Yeni ruhsat ile sigota yaptırdıgınız yere evrakları yolayınca zeyilname ile ücretsiz yenilenebiliyormuş..
-hgs konusunu sormadım..sanırım ptt ye yeni ruhsat ile gidersek o da tamam olur..

herkese geçmiş olsun
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
standart plaka ölçü ve yazı stilinde mühürlü plaka basıyorlar internette 20-25 liraya onlardan bastır tak başka türlü ruhsat değişimine gidersin.
He öyle yapın, plakayı bulan - ya da çalan kişi o HGS senin bu OGS benim turlasın, hatta belki hırsızlık - terör işlerine karışsın, sonra Polis gelip senin kapına dayansın. Ne akıl ama ??
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
154
He öyle yapın, plakayı bulan - ya da çalan kişi o HGS senin bu OGS benim turlasın, hatta belki hırsızlık - terör işlerine karışsın, sonra Polis gelip senin kapına dayansın. Ne akıl ama ??

Bu dediklerini yapması için plakanı bulması gerekmiyor ki? Gördüğü herhangi bir plakadan yaptırıp dediklerini yine yapabilir. Sanki plakada chip var. Ya da HGS cihazı plakadaki mühürü okuyor...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
işin yasal prosedürünü bilmem, bir kaç arkadaş yazmış sağolsunlar
da
sahtesini bastır demek te neyin nesi arkadaşlar? yapmayın, etmeyin
yasal prosedür neyse "vakit kaybetmeden" yapmanızı öneririm
durumdan yetkili mercileri haberdar etmek önemlidir böyle hususlarda
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bu dediklerini yapması için plakanı bulması gerekmiyor ki? Gördüğü herhangi bir plakadan yaptırıp dediklerini yine yapabilir. Sanki plakada chip var. Ya da HGS cihazı plakadaki mühürü okuyor...
O da doğru da, o plakayı bastırmak ve basmak ayrıca suç, daha zor olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst