Plakalık'ta devrimmm!! :)

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Siz daha dns ayarlarınızı degiştirmediniz mi?:p

Ayarları aşağıdaki gibi yaparsanız izleyebilirsiniz:)

Bu arada video gerçekten izlemeye deger.:mrgreen:

 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bi youtube için o kadar kasamam Gökhan, daha mühim işlerim var.. :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bu iş Olcay'a göre....

Biraz kafayı yorsun kesin halleder. Sonra da bu işin ticaretini yapar.:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok başarılı.... :)

Geçenlerde TEM otoyolunda 137 km. sürat ile radara yakalanmışım 222 ytl. ceza geldi. Halbukki kamyonlar bile o yolda 120 km. ile seyir ediyor. Böyle bişey banada lazım.:cherry:

Z 750'nin yeni kasası sanırım bu motor ... :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Çok başarılı.... :)

Geçenlerde TEM otoyolunda 137 km. sürat ile radara yakalanmışım 222 ytl. ceza geldi. Halbukki kamyonlar bile o yolda 120 km. ile seyir ediyor. Böyle bişey banada lazım.:cherry:

Z 750'nin yeni kasası sanırım bu motor ... :)

Evet yeni kasa z 750:)

Bende z 750'nin videolarını ararken buldum:cherry:

Bi youtube için o kadar kasamam Gökhan, daha mühim işlerim var.. :mrgreen:

Tuğba çok şey kaçırıyorsun:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ayarları değiştirmek bir şey ifade etmiyor,esas linki verin de biz açalım.Çünkü bizim sayfa da açılmıyor.

Denedim bu ip de çalışmıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ayarları değiştirmek bir şey ifade etmiyor,esas linki verin de biz açalım.Çünkü bizim sayfa da açılmıyor.

Denedim bu ip de çalışmıyor.

Bu arada ıp degil dns adreslerini degiştirmeniz gerekiyor ve ayarları degiştirdikten sonra pc'yi kapatıp açmanız gerekiyor. Sanırım bunun için sizde bu dns'ler işe yaramadı. Pc'yi kapatıp açarsanız sorunun çözülecegini düşünüyorum.:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Biz bunu maGma ile yapacaz da aylardır yapacaz, el oğlu yapmış bile, helal valla.

Yalnız bu makine de SS ve plaka içeri katlanıyor, acaba 150'den sonra katlamak istendiğinde kullanılan DC motorun gücü rüzgara karşı koymaya yetecekmi yada araya giren rüzgar plakayı açmaya zorlar mı?

Biz hep plaka geride bir yerde olmalı ve öne kapanmalı diye düşündük o da kastırdı bizi:mrgreen:

Acaba bu videonun giderken aç kapa aç kapa artema yapanıda var mı:cherry:

Teşekkürler:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst