- Katılım
- 3 Şub 2010
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar yeni plaka çıkaracam ama durumlar biraz karışık.
şöyleki; şimdiye kadar hep küçük plaka kullandım.yani emniyetin onaymadığı plaka ama şimdiye kadar bişey olmadı.
ve diyorumki plakayı sol tarafa alsam (fotorafdaki gibi) sıkıntı olurmu acaba:silent::silent::silent:
şöyleki; şimdiye kadar hep küçük plaka kullandım.yani emniyetin onaymadığı plaka ama şimdiye kadar bişey olmadı.
ve diyorumki plakayı sol tarafa alsam (fotorafdaki gibi) sıkıntı olurmu acaba:silent::silent::silent:
Son düzenleme:

