Plaka

Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
arkadaşlar yeni plaka çıkaracam ama durumlar biraz karışık.
şöyleki; şimdiye kadar hep küçük plaka kullandım.yani emniyetin onaymadığı plaka ama şimdiye kadar bişey olmadı.
ve diyorumki plakayı sol tarafa alsam (fotorafdaki gibi) sıkıntı olurmu acaba:silent::silent::silent:


big_171285467dk.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
şuna bak ya koca formda 80 kişi okumuş bir kişi bile fikir beyan etmemiş !!!!
işte form budur, paylaşım budur, bilgi alışverişi budur !!!!!::rantinp:::rantinp:::rantinp:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Mantiken düşündüğünde olur.. O zmn ben de kuyruğun altına koyayım..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
bir acayip duruyor valla ben beğenmedim açıkcası yağmurda arkadan çamur atmıyormu sırtına bu şekilde ya da ıslak bir yoldan geçtiğinde
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
valla ben geçen TT Customdakilere sordum bu küçük plakalar yasal mı diye ..aslında olmadigini biliyorum ..dgl dedi onlarda ..hatta damgalıda degildi plakalar ..dedim yakalanırsan nolacak ...ruhsat üzerime çalıntı dgl gibilerinden bi cvp verdi ..polisin vicdanına kalmış ..bende küçük plaka istiyodm arastirmiştim
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
valla ben geçen TT Customdakilere sordum bu küçük plakalar yasal mı diye ..aslında olmadigini biliyorum ..dgl dedi onlarda ..hatta damgalıda degildi plakalar ..dedim yakalanırsan nolacak ...ruhsat üzerime çalıntı dgl gibilerinden bi cvp verdi ..polisin vicdanına kalmış ..bende küçük plaka istiyodm arastirmiştim

orijinal plakayı yanında taşımak suretiyle muhursuz olanı motora montajlı kullanırsan polis abiler pek sıkıntı çıkartmaz diye düşünüyorum
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
arkadasim burda butun chopper tipi motorlarin orjina olarak o tarfta yani bi problem olucagini sanmam.
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
plakanın yasal olarak konulması gereken belli bir yükseklik var ilk başta (resimdeki motor) oradan kaybediyor zaten
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
geçen gün plaka nedeniyle Antalyada bir aracın trafikten men edildiğini gördüm polis plakayı gözümn ünnde kırdı..
bence gerek yok risk alma boşuna polisin keyfine bırakma olayı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Tescil plakasını araç üzerinde bulundurmamak / uygunsuz şekilde bulundurmak" suçundan polisin insafına kalmış bir şekilde 62 TL ceza yiyebilirsin.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
geçen gün plaka nedeniyle Antalyada bir aracın trafikten men edildiğini gördüm polis plakayı gözümn ünnde kırdı..
bence gerek yok risk alma boşuna polisin keyfine bırakma olayı..

kardeşim antalya polisi de çok psikopat bu günlerde yemeğine bişey mi katıyorlar bu adamların acaba :silent:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
orijinal plakayı yanında taşımak suretiyle muhursuz olanı motora montajlı kullanırsan polis abiler pek sıkıntı çıkartmaz diye düşünüyorum

Öyle Orjinal Plakayı Bulundurursan Sorun Olmuyor AT Orjinal Plakayı Bagaja Devam Et Yoluna Ama Tek Sorun Bu Motorlarda Bagaj Yok :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Öyle Orjinal Plakayı Bulundurursan Sorun Olmuyor AT Orjinal Plakayı Bagaja Devam Et Yoluna Ama Tek Sorun Bu Motorlarda Bagaj Yok :)

önceki motorlarım chopper olduğu için heybe çantaya atıyordum orjinal plakayı,korku olmadan geziyordum.
ama bu motorda çanta yok :pale:
sol alta takarsam iyice göze batarım,eski düzene devam stop altı küçük plaka en iyisi :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.ressim.net/upload/7a86ee44.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

<.jpg" alt="Free Image Hosting At site" border="0" /a href="http://www.ressim.net"><img src="http://www.ressim.net/upload/7a86ee44></a>

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------


http://www.ressim.net/show.php/806471_05082009703.jpg.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

benım motorun boyle plaka ve hıc sorun yasamadım pazar gunu polıs amcalar durdurdu yarım saat muhabbet ettık onlara sordum sorun olurmu dıye sadece ısıklandırma yapsan daha ıyı olur dedı ceza yok stopun altında olması gerekıyomus okadar
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
şuna bak ya koca formda 80 kişi okumuş bir kişi bile fikir beyan etmemiş !!!!
işte form budur, paylaşım budur, bilgi alışverişi budur !!!!!::rantinp:::rantinp:::rantinp:

mrb bu fikre beyanname konusunda forumun arama motorundan faydalanmanızda yarar var. zirâ müteaddit defa zikredilmiştir. :)

saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst