Plaka ve Ruhsatla ilgili önemli bir soru

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
ben 18 yaşından küçüğüm (ehliyetim var sakin:mrgreen:) motor babamın üstüne ama kendisi çok sorumsuz ve antalyada. Benim motorun plaka kola kutusu gibi olmuş durumda. yeni plaka çıkarmak için uygulayabilceğim yöntemleri öğrenebilirmiyim? Motoru boyatmak istiyorum ruhsata işletmek içinde nasıl bir yol izlersem babamı aradan çıkarmış olurum. Örneğin babamın işi vardı abi beni yolladı falan diyebilceğim bi şekilde olması lazım. saygılar
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Baban notere gider ve bir vekalet çıkarır, vekalete senin adını (veya birden fazla kişinin adını) yazdırır.

Sonra sana postalar o vekaleti, sende resmi olan her işlemi baban adına vekil oalrak yaptırırsın.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Baban notere gider ve bir vekalet çıkarır, vekalete senin adını (veya birden fazla kişinin adını) yazdırır.

Sonra sana postalar o vekaleti, sende resmi olan her işlemi baban adına vekil oalrak yaptırırsın.

yalnız arkadaş 18 yaşında küçük. eğer hakkında kazai rüşt kararı yoksa vekaleten ya da asaleten resmi işlem yapamaz, başvuruda bulunamaz.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Doğru ben yaşı kaçırmışım :mrgreen:
O zaman yaşı ve zamanı müsait bi yakının arkadaşın adına vekalet çıakrırsın, hatta birden fazla isim yazarsan daha rahat edersin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sakın resmi olmayan plaka işlerine girme hani kalın yazı yakışıklı plaka yaptırma benim teyze de jeep var dayım ona öyle şekil li palaka yazdırmış seni yakalayınca cezayı basarlar dedim bana güldü ona yasak olduğunu anlattım ama sakalım olmadığı için dinlemedi beni ve cezayı yazmışlar bu sefer bende onun karşısına geçip gülümsedim yani demek istediğim bırak üzerindeki kalsın ister kola kutusu gibi ister yağ tenekesi gibi olsun ama elleme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst