Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ara 2005
- Mesajlar
- 57
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bir sorum olacak;
Benim mototorumun Plakasını kendim özel harf ve rakkamlardan seçtim... tabiii farkınıda bayıldım .... şimdi eger motorumu satarsam bu plakayı yeni alacagım motora devir yapabilirmiyim..? bu nunla ilgili bilgi verirseniz sevinirim...
Benim mototorumun Plakasını kendim özel harf ve rakkamlardan seçtim... tabiii farkınıda bayıldım .... şimdi eger motorumu satarsam bu plakayı yeni alacagım motora devir yapabilirmiyim..? bu nunla ilgili bilgi verirseniz sevinirim...