Elınde fatura olması hıcbırşeye yaramaz once fatura ve dıger belgeler ıle gıdıp kendısı plaka ruhsat almalı yada faturayı kesen fırma faturayı ıptal edıp senın adına kesmesı lazım bu sekılde alırsan plaka ruhsat sen cıkaramazsın faturadakı ısme once cıkartılmalı yada soledıgım gıbı faturadkı ısım degıstırılmelı...