Plaka sorunu

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar. ben 2. el motor almayı düşünüyorum. ama alacağım motorun plakası yok. motor 2008 model. adam motoru aldıktan ( fatura kesildikten ) sonra plaka taktırmamış. şimdi ben bu motoru alsam plakası kaç paraya gelir ?
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Elınde fatura olması hıcbırşeye yaramaz once fatura ve dıger belgeler ıle gıdıp kendısı plaka ruhsat almalı yada faturayı kesen fırma faturayı ıptal edıp senın adına kesmesı lazım bu sekılde alırsan plaka ruhsat sen cıkaramazsın faturadakı ısme once cıkartılmalı yada soledıgım gıbı faturadkı ısım degıstırılmelı...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
5
peki fatura kesildikten 3 ay sonra. plaka fiyatı aydan aya artıyormuş. ne kadar artar sence ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst